جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

برای آیفون7؛ از فروش اعضای بدن تا تغییر نام

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

اخیراً پسری در اوکراین با تغییر نام خود به آیفون 7 مورد توجه جهانی به خصوص رسانه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

آیفون هفت محصول تازه ای از شرکت اپل است که اخیرا در بازار موبایل های هوشمند آمده است.

شرکت
شرکت الکترونیکی در اوکراین این فرصت را فراهم کرده تا با تغییر نام خود صاحب آیفون7 شوید

یک شرکت الکترونیکی در کیف اوکراین با برگزاری رقابتی میان طرف‌داران تلفن های هوشمند آیفون وعده داده‌بود که برای 5نفر اولی که نام‌های خود را رسماً به آیفون7 تبدیل کنند، یکی از این تلفن ها را به صورت رایگان خواهد داد.

الکسندر تورین 20ساله باشنده‌ی کیف، نخستین کسی بوده که برای بدست آوردن این گوشی گران‌قیمت نام خود را به آیفون7 تغییر داده است.

https://twitter.com/KiSS925/status/792172724328263680

اما تاتیانا پنینا خواهر الکسندر که حالا باید آیفون7 صدا بزنیم‌اش، از این کار برادر خود شوکه شده و به خبرنگاران گفته است که “پذیرفتن این موضوع بسیار برایم دشوار است و باور نمی‌کنم این حرف حقیقت داشته باشد. فکر می‌کنم هر شخصی در این دنیا دوست دارد ابراز وجود کند. این هم یکی از راه‌های مشهور شدن است که الکساندر آن را در پیش گرفته است.”

خود این آقای آیفون هفت نیز آن‌چه به نظر می‌رسد از بابت این که با نام آیفون7 خطاب شود، خرسند نیست. او خود نیز به خبر‌نگاران گفته است که اگر قرار باشد صاحب فرزندی شود، دوست ندارد فرزندانش پدر خود را آیفون7 صدا کنند. او افزوده است که در آن صورت دوباره نام خود را به الکسندر تورین تغییر خواهد داد.

این پسر برای
این پسر برای خرید آیفون کلیه‌ی سمت چپ خودرا فروخته است

این تغییر نام در حالی صورت می‌گیرد که در رفت و برگشتی در صفحات اجتماعی، مدتی قبل متوجه شدم که یکی از معتادان آیفون که باشنده‌ی نایجیریا بود، برای خرید این محصولات تازه‌وارد اِپل، یکی از کلیه هایش را فروخته بود.

پیشینه‌ی این داستان تا این‌جا ختم نمی‌شود. در زمان ورود محصول قبلی موبایل‌های هوشمند اپل موسوم به آیفون 6 و آیپد، یک پسر 17ساله‌ی چینی نیز کلیه‌ی خود را با ارزش 2000یورو فروخته بود تا بتواند آیفون و آیپد بخرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان