جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کاروان صلح هلمند: جنگجویان طالب خواهان صلح هستند، اما رهبران‌شان صلح نمی‌خواهند!

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

کاروان صلح‌خواهان هلمندی می‌گوید جنگجویان طالب خواهان صلح و آتش‌بس هستند، اما رهبران‌شان نمی‌خواهند صلح و آتش‌بس کنند.

بسم‌الله وطن‌دوست، سخنگوی کاروان صلح خواهان هلمندی امروز یک‌شنبه(19جوزا) به خبرنامه گفت: “سه روز قبل در ساحات زیر کنترول طالبان با آن‌ها در مورد صلح و آتش‌بس گفتگو کرده، خواسته‌ها و پیام‌های خود را با آن‌ها در میان گذاشتیم”.

peace convea

وطندوست با بیان این‌که آن‌ها چهار روز روی یک سری موضوعات با طالبان گفتگو کردند، افزود: “ما پیام صلح خود را به آن‌ها رساندیم.”

او تاکید کرد، در این گفتگو در مورد حرکت مردمی صلح‌خواهان به طالبان وضاحت داده شد؛ این‌که این کاروان متعلق به هیچ نهاد و یا گروهی نیست.

به گفته سخنگوی کاروان صلح خواهان هلمندی، جنگجویان طالبان نیز در مورد صلح خوش‌بین هستند؛ “آن‌ها صلح می‌خواهند، آتش‌بس می‌خواهند، آن‌ها به ما گفتند به این خاطر صلح و آتش‌بس نمی‌کنند که بزرگان‌شان نمی‌خواهند”.

به گفته وطن‌دوست، رهبران طالبان معتقد اند که اعلام آتش‌بس فرصت دادن به نیروهای امریکایی و بین‌المللی است که اکنون شکست خورده‌اند و اگر آتش‌بس صورت گیرد، امریکایی‌ها از این فرصت استفاده نموده، دوباره با طالبان وارد جنگ می‌شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان