جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

پاکستان «ملا نانی» را رها کرده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رسانه‌های پاکستانی گزارش داده‌اند که حکومت این کشور، «احمدالله مطیع» مشهور به «ملا نانی» یک عضو مهم و کلیدی گروه طالبان را از زندان آزاد کرده است.

روزنامه دیلی تایمز پاکستان از قول طالبان افغانستان نوشته که ملا نانی دو روز قبل از سوی حکومت پاکستان رها شده، اما در این مورد جزییاتی ارایه نشده است.

طالبان گفته‌اند، ملا نانی که در حکومت طالبان وزیر عدلیه و رییس استخبارات بود، در ماه اکتوبر 2016 از سوی حکومت پاکستان در ایالت بلوچستان این کشور دستگیر شده بود.

arrestment

تا هنوز حکومت پاکستان درباره دلایل دستگیری و رهایی این عضو برجسته گروه طالبان جزییاتی نداده، اما روزنامه دیلی تایمز گفت که گمان می‌رود پاکستان به این دلیل ملا نانی را رها کرده تا طالبان را وادار به صلح در افغانستان کند.

این در حالی است که پیش از این حکومت پاکستان ملا برادر، معاون ملا عمر و شماری دیگر از اعضای کلیدی گروه طالبان را که تمایل به صلح با دولت افغانستان داشتند، دستگیر کرده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان