مسی کوچک در آستانه ورود به امریکا

گزارش شده است که مرتضی کوچک که معروف به مرتضی‌مسی می‌باشد، اخیرا از سوی نهاد خیریه‌ای در آمریکا، به آن کشور دعوت شده است.

در دعوت نامه‌ی که کاپی آن از سوی برخی کاربران تویتری در صفحات این شبکه اجتماعی دست به دست شده، آمده است که همه اعضای خانواده این هوادار کوچک لیونل مسی بازیکن تیم ملی آرژانتین و مهاجم خوش نام بارسلونا به آمریکا دعوت شده اند.

مرتضی مسی کودکی از ولسوالی جاغوری ولایت غزنی می باشد، عکس‌های او که از پلاستیکی آبی‌ و سفید برای خود پیراهن شماره ۱۰ تیم ملی آرجانتین را که متعلق به میسی است، ساخته و آن را پوشیده بود در صفحات فیس‌بوک خبر ساز شد.

پس از آن‌که این موضوع تبدیل به یک بحث بزرگ فیس‌بوکی گردید، مرتضی مسی شهرت جهانی یافت. خبرگزاری‌های بزرگ جهان در باره او گزارش‌های متعددی را نشر کردند.

Morteza-the-Afghan-messi-with-Jersey-of-Messi-sign

لیونیل مسی نیز به عنوان سفیر یونیسِف، صندوق حمایت از کودکان جهان، توپ و لباس ملی آرژانتین را با امضای خود برای مرتضی فرستاد.

پس از آن که این موضوع خبر ساز شد، مرتضی و خانواده اش به خاطر تهدیدهای امنیتی افغانستان را ترک کردند.

خبرنامه در گزارشی در باره این کودک افغان حاشیه‌های مختلف از جمله نگاه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به دو کودک فلسطینی و افغان را پوشش داد.

گزارش خبرنامه درباره برخورد این دو فوق‌ستاره فوتبال جهان با دو کودک از مناطق جنگ زده، بالاترین میزان خواننده را در مجموع گزارش‌های خبرنامه داشته است.

این گزارش با بیش از 15000 خواننده و بیش از 5500 مرتبه اشتراک‌گزاری در فیس‌بوک یکی از اندک گزارش‌های است که به این میزان خواننده داشته است.

Readers-lemet-of-Afghani-messi

خبرنامه در ادامه نیز، حرکت های آینده این کودک افغان را در مسیر او به آمریکا و فعالیت هایش در آن جا نیز پوشش خواهد داد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *