جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

نخستین گرامی‌داشت تولد یک رییس‌جمهور افغان در فضای عمومی

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

امسال نخستین بار است که از تولد یک رییس جمهور افغانستان، دست کم در فضای مجازی تجلیل می‌شود. اشرف غنی رییس‌‌جمهور افغانستان امروز 67 ساله شده است. شاید اولین کسی که تولد او را در فضای عمومی تبریک گفته، نرندرا مودی نخست وزیر هند باشد.

https://twitter.com/narendramodi/status/733094689054720000
آقای مودی حدود سه ماه قبل نیز بر اساس آن‌چه که در زندگی‌نامه ویکی پیدا رییس جمهور غنی به عنوان سالروز تولد او آورده شده بود، به رییس جمهور افغانستان توسط تویتی تولدش را تبریک گفت. این سوء تفاهم آقای مودی با واکنش حساب کاربری تویتر رییس جمهور غنی مواجه شد و تبادل نظریات دو طرف را به دنبال داشت. خبرنامه در آن موقع تحت عنوان گرامی داشت تولد به سبک هندی این موضوع را پوشش داده بود که مورد توجه فراوانی قرار گرفت.

https://twitter.com/ashrafghani/status/733215138090749952

اما سالروز تولد آقای غنی در رسانه‌های اجتماعی با نظریات متفاوتی به همراه بوده است. اکثر این نظریات تولد رییس جمهور افغانستان را به او تبریک گفته و برایش طول عمر خواسته است.

Hades-Andish

Ismael-Jahanger

Jawed-Tasha

Latif-Fayaz

Massoud-Ansar

Naweed-Nawabi

Popal-bazgarmal

Reza-qeyami

خبرنامه نیز 67مین سالروز تولد رییس‌جمهور افغانستان را به او تبریک می‌گوید.

علی اکبر و رقیه ابراهیمی هم‌کاران این گزارش بوده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان