شاهرخ خان از دل‌باخته افغان خود دیدن کرد

توسطمختار پدرام

فروردین ۲۶, ۱۳۹۵ به روز رسانی : اسفند ۷, ۱۴۰۲ , , , , , , , ,

از سابق می‌گفتند عشق مرز نمی‌شناسد. نژاد نمی‌شناسد، مذهب و دین و آیین نمی‌شناسد. البته عشقی که عشق باشد، نه هوس…

این وقتای اخیر اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد. گاهی یک پسر افغان دختر خارجی را گرفتار عشق خود کرده و همراه‌اش حتا ازدواج می‌کند و گاهی هم دختری افغان عاشق یک ستاره می‌شود. ببخشید عاشق ستاره نه، عاشق فوق ستاره می شود.

می‌دانید این فوق ستاره کیست، از کجاست، چه کار می‌کند و چه معجزه‌ای کرده در هنرش که یک دختر دیوانه افغان به خاطر عشق‌اش حتا فلج می‌شود ؟

در گذشته‌ها وقتی کودک بودیم کتاب‌های نازکی از داستان عشق‌های مشهور جهان را به سختی گیر می‌آوردیم و می خواندیم. باور آن قصه ها در آن زمان سخت بود. مثلن عشق مجنون به لیلی، عشق فرهاد به شیرین، یوسف و زلیخا و خیلی های دیگر…

گاهی دیوانگی‌های که یک دلداده به خاطر رسیدن به عشق اش را در آن کتاب‌ها می‌خواندیم، باور کردنی نبود برای ما، اما اکنون این اتفاق در پیش چشمان ما رخ می‌دهد. شاید باور کردنی نباشد اما واقعیت دارد.

لحظه دیدار شاهرخ خان با ویدا، دختر دل‌باخته افغان اش
لحظه دیدار شاهرخ خان با ویدا، دختر دل‌باخته افغان اش

اصل ماجرا

ویدا یک دختر افغان، به خاطر دل‌بستگی بیش از حد به شاهرخ خان ابر ستاره سینمای هند، فلج شده است. این خبر تکان دهنده حتا این ابر ستاره را وادار کرد به دیدن این دختر جوان و زیبا رفته و در شفاخانه از او دیدن کند.

ماجرای که ویدیوی آن تا هنوز نزدیک به هفتاد هزار بار در سایت یوتیوب دیده شده است.

ویدا 19 ساله است و در یکی از شفاخانه‌های هند زیر تداوی قرار دارد تا دوباره سلامت خود را باز یابد. ویدا در دیدارش با شاهرخ خان می‌گوید، از شما خیلی چیزها را آموخته‌ام. مصاحبه‌های شما را همیشه دنبال کرده ام و تو برایم ایده آل ترین آدم دنیا هستی.

اما آنچه بر شگفتی این رویداد شگفت انگیز می‌افزاید، سخاوت شاهرخ خان است که به دختر وعده می‌دهد تا زمانی که خوب نشده است بعد از وقت همه روزه به دیدارش خواهد آمد و به خوب شدن او کمک خواهد کرد.

شاهرخ خان به دختر توصیه می‌کند که باید تلاش کند زود خوب شود، درس‌هایش را بخواند و برای خود آینده خوبی بسازد.

خوشحالی ویدا در نخستین دیدار اش با شاهرخ خان
خوشحالی ویدا در نخستین دیدار اش با شاهرخ خان

نتیجه اخلاقی :

هندی‌ها همیشه در مورد افغانستان دید مثبت داشته و در تمام بخش‌ها نسبت به هر همسایه دیگر افغانستان، همکاری صادقانه با این کشور کرده است. شاید یکی از دلایلی که بیشتر افغان‌ها نسبت به هندی‌ها علاقه دارند همین حس همکاری همگانی هندی‎ها می باشد.

احتمالن همین نگاه مثبت و روابط خوب میان شهروندان هند و افغانستان، سبب شده است که شاهرخ خان، کسی که شاید هفته‌ها طول بکشد تا کسی او را بتواند ملاقات کند، به خاطر بهبودی یک علاقه‌مند خود وقت می‌گذارد و می‌خواهد نشان بدهد که به ارزش‌های انسانی چقدر اهمیت می‌دهد.

شاید هم به لحاظ روانی این روحیه همکاری، روی خیلی از روابط عاطفی میان افغانها و هندی‌ها نیز تاثیر می‌گذارد. اما شما دخترای خوب و زیبا و نازدانه دیگر که در افغانستان هستید، فکر تان باشد که دست به این کارها نزنید. راستش عشق‌های که نا ممکن است این قدر هم ارزش ندارد که به خاطرش سلامتی خود را با خطر رو به رو سازید.

ویدیوی دیدار شاهرخ خان با ویدا

https://www.youtube.com/watch?v=xOssddNscE8

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

توسط مختار پدرام

مختار پدرام حدود یک دهه عمر خود را در کارهای روزنامه‌نگاری گذرانده است. لیسانس ادبیات از دانشگاه کابل است و دوره‌های مختلف در بخش روزنامه‌نگاری تحقیقی، روزنامه‌نگاری آنلاین و روزنامه‌نگاری جنگ، نیز آموزش دیده است. مدت بیشتر از یک سال به عنوان مدیر دیپارتمنت مطالعات امنیتی در مرکز مطالعات استراتیژیک کابل بوده است. سه سال با تلویزیون خصوصی یک به عنوان خبرنگار تحقیقی و امنیتی کار کرده است. پدرام سردبیر و مسوول چند خبرگزاری و نشریه چاپی نیز بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *