جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

سالنگی: شهر فراه آزاد است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

والی ولایت فراه افغانستان می‌گوید که طالبان در حمله روز سه‌شنبه(25 ثور) به مرکز این ولایت کاملا شکسته خورده و باقی مانده نیروهای این گروه، از شهر فراه فرار کرده‌اند.

عبدالبصیر سالنگی صبح امروز چهارشنبه(26 ثور) به رادیو آزادی گفته است: «کاملاً طالبان شکست خوردند. جسدهای طالبان در شهر فراه باقی مانده، شهر فراه را رها کردند. جاهای کلیدی را به هیچ صورت گرفته نتوانستند. شهر فراه آزاد است».

farah

در همین حال، وزارت امور داخله نیز تأیید می‌کند طالبانی که به شهر فراه حمله کرده بودند، در عملیات نیروهای امنیتی و دفاعی به شدت سرکوب شده‌اند.

نجیب دانش، سخنگوی وزارت امورداخله، صبح امروز چهارشنبه (26 ثور) در صفحه فیس‌بوکش نوشت: «فراه به ‌صورت مکمل از وجود تروریستان وحشی صفت پاکسازی شد».

شاه حسین مرتضوی؛ معاون سخنگوی ریاست جمهوری نیز با نشر عکس‌هایی از نیروهای امنیتی که به نظر می‌رسد در شهر فراه مستقر اند، در صفحه فیس‌بوکش نوشته است: «ملت به شما باور كامل دارد، با حضور شما دشمن توان حضور و مقاومت را ندارد. فراه به گورستان تروريستان و مزدوران همسايگان بدل شده است».

این در حالی است که پیشتر گزارش‌هایی وجود داشت که طالبان وارد شهر فراه شدهد و بخش‌هایی از این شهر را به تصرف درآورده‌اند.

در مورد تلفات درگیری‌های شهر فراه، صبح امروز نورالله قادری، فرمانده قول اردوی ۲۰۷ ظفر به خبرنامه گفت که حدود 300 تن از جنگجویان طالبان به شمول مشهورترین فرماندهان این گروه در عملیات نیروهای ارتش ملی کشته شده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان