اقدام اداره مبارزه با فساد اداری؛ معرفی 23 تن از کارمندان دولتی به دادستانی کل افغانستان

اداره عالی مبارزه با فساد اداری، از معرفی 23 تن از کارمندان ولایت های فراه، ننگرهار و کنر به دادستانی کل این کشور خبر داده است.

فراه

اداره عالی مبارزه با فساد اداری گفته است که به دنبال شکایت صورت گرفته از 12 کارمند ولایت فراه و رسیدگی به قضایایی فساد اداری این افراد، آنها را به دادستانی کل معرفی کرده است.

در خبرنامه‌ی این اداره آمده است که از جمع این 12 نفر، 6 تن از ریاست فواید عامه و 6 تن دیگر از شهرداری این ولایت به اتهام جرایم فساد اداری، اختلاس و سوء استفاده از صلاحیت های وظیفه ای به منظور بررسی عدلی و قضایی به دادستانی این کشور معرفی شدند.

anti corrpution (1)

ننگرهار

اداره عالی مبارزه با فساد اداری هم‌چنان در یک خبرنامه‌ی دیگر از معرفی 7 تن دیگر در ولایت ننگرهار خبر داده است.

در خبرنامه آمده است که یک تن از اعضای مسلکی آمریت حقوق ریاست عدلیه‌ی ننگرهار در ارتباط به گرفتن مبلغ 100 هزار کلدار پاکستانی رشوه، 4 تن از کارمندان فرماندهی پولیس شهرستان بهسود به جرم گرفتن مبلغ 500 دالر رشوه، 2 تن از کارمندان آمریت سکتوری و تخنیکی شهرداری ولایت ننگرهار به جرم غصب زمین به دادستانی کل معرفی شده است.

anti corrpution (2)

کنر

این اداره هم‌چنان گفته است که یک تن از دادستانان نظامی و 3 تن از سربازان پولیس ملی در ولایت کنر، به جرم گرفتن مبلغ 10 هزار کلدار پاکستانی رشوه، برای بررسی عدلی و قضایی به دادستانی معرفی شدند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *