چهره پنهان درون تصویر را پیدا کنید!

پازل دید صورت و دانه های قهوه

با یک چالش حیرت انگیز دیگر از تیم سرگرمی و تفریحی خبرنامه باشید. اگر بتوانید در عرض 33 ثانیه صورت یک مرد را در میان دانه‌های قهوه و لوبیا ببینید پس شما یک نابغه هستید. برای ادامه چالش دید پازل صورت و دانه های قهوه با ما باشید.

این چالش مهارت های دیداری-حرکتی شما را آزمایش می­کند. برعلاوه می تواند میزان هماهنگی چشم و مغزتان را معلوم کند. حل کردن این چالش های ذهنی، سرگرم کننده و محرک عالی برای مغز است. این بازی های ذهنی منجر به بهبود عملکردهای ذهنی نیز می شوند. اگر می خواهید فعالیت مغز خود را بررسی کنید، چالش ذهنی امروز را انجام دهید.

چالش دید؛ پازل صورت و دانه های قهوه

در تصویر زیر انبوهی از دانه‌های قهوه وجود دارد که در میان آن صورت مردی پنهان شده. چالش شما این است: در عرض 33 ثانیه چهره پنهان مرد را پیدا کنید.

زمان سنجی را آماده کرده و به تصویر زیر نگاه کنید، یادتان باشد فقط 33 ثانیه وقت دارید تا مرد پنهان شده را پیدا کنید.

آیا چهره مرد را در انبوه قهوه می بینید؟

خوب به تصویر نگاه کردید، وقتتان تمام شده، احتمالا تا هنوز آن را پیدا نکردید. حالا به تصویر زیر نگاه کنید چهره اینجا قرار دارد:

چالش دید

تجزیه و تحلیل؛ پازل دید و دانه های قهوه 

افرادی که این چالش را انجام می دهند باید در عرض 3 تا 33 ثانیه چهره مرد را پیدا کنند. بر اساس مدت زمانی که چهره پیدا می شود، ویژگی های شخصیتی مختلفی را می توان آشکار کرد. نتایج زیر را بررسی کنید.

اگر در 3 ثانیه اول پیدا کردید

اگر در عرض 3 ثانیه چهره را پیدا کردید، ذاتا یک نابغه هستید. فردی با چنین هماهنگی چشم و مغز به ندرت فریب می خورد. شما در اغلب مسائل نظاره گر و روشن ذهن هستید. به این علت فردی متمرکز و آنچه را که می خوانید یا می نویسند به خاطر دارید.

اگر در میان 3 الی 33 ثانیه پیدا کردید

شما دارای مغزی تیز و متمرکز هستند، اما نابغه نیستید. یعنی سمت راست مغز شما بسیار رشد کرده و دارای شخصیت خلاقی هستید.

اگر بعد از 33 ثانیه متوجه شدید

آنهایی که بعد از 33 ثانیه صورت مرد را پیدا کردند، سمت راست مغزشان از توانایی کمتری برخوردار است و نیاز دارند پروتین بیشتری مصرف کنند.

پازل صورت و دانه های قهوه

به هر حال اگر نتوانستید چهره پنهان شده را پیدا کنید و عصبانی و ناامید شدید پیشنهاد می کنیم روی مدیریت صبر و استرس خود کار کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از چالش دید پازل لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *