جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 8 دقیقه
4.3
(6)

با وجود این‌که بدن ما براساس ژنتیک ساخته شده است، اما عضوی در بدن ما وجود دارند که می‌توانند چیزهای زیادی از شخصیت ما را بازگو کنند. برخی تحقیقات حاکی از آن است که ژنتیک بواسطه ژن ها می‌تواند چیزهای زیادی در مورد آینده و نحوه درک ما از جهان تعیین کند. در این مطلب، درباره 8 عضو بدن در تست شخصیت اعضای بدن صحبت شده، که نکات جالبی را در مورد شخصیت ما بیان می کند. برخی معتقدند ظاهر افراد می تواند فریبنده باشد، اما اگر حقایق را بدانید، خواهید دید که ظاهر چیزهای زیادی را در مورد یک شخص نشان دهد.

تست شخصیت اعضای بدن 

مطالب مرتبط: تست شخصیت شناسی؛ آنچه در تصویر می ‌بینید، نشان می دهد چقدر رمانتیک هستید؟

1- شکل بینی؛ تست شخصیت اعضای بدن

تست شخصیت بینی

هر بینی به نوبه خود خاص است. به هر حال، طبق مطالعه که توسط یک مجله جراحی جمجمه در سال 2013 انجام شده، بافتی که استخوان ها را به هم متصل و بینی را تشکیل می دهد، می تواند چندین نکته در مورد شخصیت یک فرد بیان کند. محققان تقریبا 1700 تصویراز بینی اشخاص را مطالعه کرده اند و تمامی آنها را در 14 نوع دسته بندی کردند. آنان اشکال بینی را تجزیه و تحلیل کرده و نتایج آن:

  • بینی بلند و کوچک : افرادی که بینی بلند دارند در دنیای کسب و کار خود بسیار جاه طلب و سخت کوش هستند. آنها دوست دارند کامل باشند و معمولا کسب و کار خود را در اولویت و زندگی شخصی خود را در درجه دوم قرار می دهند. اما، اشخاصی که بینی کوتاه‌تری دارند، افرادی بسیار حساس و وفادار هستند. آنها برای احساسات بیش از هر چیزی ارزش قائل هستند و ترجیح می دهند با خانواده خود شاد باشند تا این‌که شغلی موفق داشته باشند.
  • بینی نوک تیز: این اشخاص می توانند مشاوران مالی خوبی باشند چون دوست دارند پول خود را بسیار عاقلانه مدیریت کنند.
  • سوراخ های بینی بزرگ نشانه پول خرج کردن است. و سوراخ های بینی کوچک نشان دهنده تعهد قوی به روابط شخصی و خانوادگی است.

مطلب مرتبط: آزمون هوش پازل های تصویری: کدام تیم در مسابقه طناب کشی برنده خواهد شد؟

2- فرم صورت

تست شخصیت اعضای بدن

چهره انسان ساختار بسیار پیچیده ای دارد که می‌تواند در مورد کارکردهای اجتماعی و شخصی یک فرد چیزهای زیادی بگوید. سزار لومبروزو، بنیانگذار انسان شناسی جنایی، می گوید: هر نوع جنایت را می توان با فرم چهره شخصی که آن را مرتکب می‌شود، تعیین کرد. در مطالعه‌ای در سال 2014، 160 شرکت‌کننده را مورد بررسی قرار دادند و از آنها خواستند تا ضریب هوشی 80 دانش‌آموز زن و مرد را از طریق عکس‌هایشان ارزیابی کنند.

  • نتایج مطالعه: آنانی که صورت های دراز/کشیده دارند به عنوان افراد باهوش شناخته می شوند. آن عده که فرم صورت باریک و کوچک دارند اشخاص عاطفی هستند. و در نهایت افرادی که چهره‌های پهن دارند، بیشتر بی‌احساس و بسیار موفق هستند.

مطلب مرتبط: دو تست شخصیت شناسی تصویری جالب: با نگاه اول در تصاویر چه دیدید؟

3- رنگ چشم

تست شخصیت رنگ چشم

زمانی که شکسپیر جمله استعاره ای معروف خود را گفت: «چشم ها پنجره ای به روح شما هستند»، او انتظار نداشت قرن ها بعد، دانشمندان گفته های او را با شواهد واقعی ثابت کنند. محققان می گویند: شخصیت و ساختار چشم هردو با بخش قدامی مغز، بزرگترین بخش مغز که شخصیت ما را شکل می دهد، مرتبط هستند.

  • افرادی که چشمان قهوه ای درشت دارند، رهبران بالفطره و افراد بسیار باهوشی هستند و آنانی که چشمان قهوه ای بسیار تیره دارند درونگرا و مرموز هستند.
  • آن هایی که دارای چشمان آبی روشن و عنبیه منحنی هستند، قدرت درونی و تمایل زیادی به رقابت دارند، اما افرادی که چشمان آبی تیره تر دارند، دارای قدرت بدنی زیاد و بسیار حساس هستند.
  • افرادی که چشمان تیره تر دارند درونگراتر و مرموزتر هستند، در حالی که افرادی با چشمان روشن تر برونگرا و اجتماعی تر هستند.

مطلب مرتبط: تست شخصیت شناسی؛ آنچه را که اول در تصویر ببینید شخصیت پنهان شما را آشکار می کند

4- شکل چشم؛ تست شخصیت اعضای بدن

شخصیت شناسی شکل چشم

شما می توانید از چشمان شخصی بفهمید آیا خوشحال، غمگین، عاطفی یا عصبانی هست، اما با نگاه مستقیم نمی توانید ویژگی های شخصیتی خود را منتقل کنید. برای هزاران سال، متخصصان چهره‌ شناسی معتقد بودند شکل چشم‌های ما به دلیل ساختار استخوانی جمجمه می‌تواند ویژگی‌های پنهان شخصیت یک فرد را به دقت بیان کند.

  • چشمان پهن: این اشخاص در زندگی شخصی خود دوست دارند صریح و احساسی¬تر باشند. آنها بسیار ریزبین و به طور کلی خیلی محتاط هستند.
  • چشمان بزرگ: آنها تمایل دارند ذهنی باز، باهوش و دوستانه داشته باشند.
  • چشمان کوچک و کشیده: این اشخاص به صورت کامل درونگرا هستند. و آنانی که چشم های عمیقی دارند معمولا مرموز، هوشیار و قوی هستند.
  • چشم های بادامی: شور و عشق را نشان می دهد.

مطلب مرتبط: تست شخصیت شناسی عشق؛ بزرگترین نقطه ضعف تان در عشق چیست؟

5- لب ها

تست لب ها

لب های ما مانند انگشتان مان نه تنها تاثیر منحصر به فرد خود را دارند، بلکه نکات زیادی در مورد ویژگی های شخصیتی ما بروز می‌دهند. ژان هانر، نویسنده و متخصص چهره خوانی، بیان کرد: لب ها بر شخصیت و احساس شما نسبت به نحوه رفتار با دیگران تأثیر می‌گذارد. لب ها جنبه عاطفی و نحوه رفتار شما در روابط شخصی را نشان می دهد!

  • افرادی که لب های متوسطی دارند، می خواهند در روابط خود مستقل باشند، از محبت قدردانی و اشخاص اغراق آمیز نیستند.
  • فرم لب های بزرگ: آنها تمایل دارند به دیگران کمک و نیازهای همه را در اولویت قرار دهند.
  • لب های پهن: اشخاصی که لب های پهن دارند سخاوتمند و صمیمی بوده، آنها دوست دارند نیازهای عزیزان خود را براورده کنند.
  • لب های باریک: آنها بیشتر افراد رقابتی و تنها هستند، گاهی اوقات به جای گذراندن وقت با دیگران ترجیح می دهند تنها باشند. در عین حال دوست دارند به دلیل ویژگی های شخصیتی قوی خود توسط عزیزان‌ شان شناخته شوند.

مطلب مرتبط: تست شخصیت: یک لیوان را انتخاب کنید تا بگوئیم چه شخصیتی دارید!

6- استخوان گونه

تست استخوان گونه

برجستگی زیر چشم که از یک جفت استخوان در هر طرف بالای صورت که گونه و بخشی از حدقه چشم را تشکیل می‌دهد؟؟ این عضو به عنوان یکی از جذاب ترین ویژگیهای چهره افراد در نظر گرفته می شود. بنابراین، افرادی که استخوان گونه ضخیم و صورت پهن دارند، دارای سطح تستوسترون بالای هستند. در مطالعه اای بیان شده: افرادی که استخوان‌ های گونه‌ بزرگ‌تر دارند سطح تستوسترون بالاتر و شخصیت‌ خشن تری دارند. علاوه بر این، افرادی که گونه های بلند دارند، متکبرتر هستند.

مطلب مرتبط: تست جزئی نگری: اگر در سه ثانیه اشکالات تصویر را ببینید، بسیار جزئی نگر هستید!

7- انگشتان؛ تست شخصیت اعضای بدن 

تست شخصیت انگشتان دست

آیا تا به حال با دقت به انگشتان خود نگاه کرده و فکر کرده اید، چرا انگشت حلقه از انگشت اشاره بلندتر است یا برعکس؟ طبق یک مطالعه، طول انگشتان شما سطوح تستوسترونی برجود آمده به عنوان جنین در رحم را نشان می دهد.

  • اگر انگشت حلقه از انگشت اشاره شما بلندتر است، یعنی شما شخصی بسیار جذاب هستید. تمایل دارید در زندگی خود ریسک پذیرباشید.
  • اگر انگشت اشاره از انگشت حلقه شما بلندتر است، شما یک رهبر بالفطره هستید.
  • و اگر طول انگشت حلقه و اشاره شما یکسان باشد، یعنی شما ارتباط خوبی دارید.  می دانید چگونه در زندگی تعادل را حفظ کنید.

مطلب مرتبط: تست: اول چاقو دیدی یا چهره؟ پاسخ جنبه پنهان شخصیت شما را آشکار می کند!

8- دست ها

تست شخصیت شناسی دست ها

برعلاوه انگشتان، دستان ما نیز می تواند چیزهای زیادی درباره شخصیت ما بگوید. مطالعات نشان داده، همه دست‌ها ساختار منحصربه‌فردی دارند که یافتن آن در دستان شخص دیگری تقریبا ناممکن است. درست مانند لب ها و انگشتان، دست های ما نیز ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

برای بهتر فهمیدن دستی را که قوی‌تر می‌دانید بلند کنید و به سمت کف آن نگاه کنید:

  • اگر انگشتان شما از یکدیگر دور به نظر می‌رسند (بیش از 0.5 سانتی متر)، یعنی شما عاشق کاوش کردن و آزمایش چیزهای جدید هستید.
  • اگر انگشتان شما نزدیک یکدیگر قرار دارند (کمتر از 0.5 سانتی متر)، پس شما شخصی محتاط و بسیار منظم هستید.

مطلب مرتبط: تست شخصیت شناسی: یک چهره را انتخاب کنید و ببینید چه چیزی مردم را به سمت شما جذب می کند

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان