تست شخصیت شناسی؛ در صورتی که مغز جزئی نگر داشته باشید می توانید همه 6 نفر را در تصویر ببینید

توسطعارفه انصاری

خرداد ۴, ۱۴۰۱ به روز رسانی : خرداد ۴, ۱۴۰۱
تست شخصیت شناسی مغز جزئی نگر

شناخت خود یکی از اساسی ترین گام ها برای پیشرفت هر انسان پنداشته می شود. به این جهت، ما در این تست شخصیت شناسی مغز جزئی نگر تلاش کرده ایم که مغزمان و چگونگی کارکرد آن را بشناسیم. با توجه به این که کارشناسان می گویند، تنها افرادی که جزئی نگر هستند قادرند تمام اشخاص موجود در عکس را ببینند سوال این است که شما چند شخص را در این تصویر می ببینید تا معلوم شود که جزئی نگر هستید یا خیر؟

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که از جمله افرادی هستید که روی جزئیات تمرکز می کنند، این جایی است که می توانید برای فهمیدن این موضوع خود را تست کنید. در این عکس شش نفر وجود دارد. اما فقط افرادی که داری ضریب هوشی بالا و جزئی نگر هستند، می توانند همه آن ها را در این تست شخصیت شناسی مغز جزئی نگر ببینند. اغلب مردم تمام شش نفر را در تصویر نمی بینند، به ویژه در نگاه اول.

تست شخصیت شناسی مغز جزئی نگر

این که بتوانید هر شش نفر را در تصویر پیدا کنید یک شاهکار بوده و نتیجه اش واقعا شگفت انگیز است. هنگامی که در تصویر خیره می شوید و تلاش می کنید که همه افراد حاضر در تصویر را ببینید، به شما هیجان می دهد. و وقتی همه آن ها را پیدا می کنید باعث می شود احساس پیروزی کنید.

افرادی که می توانند تمامی شش نفر پنهان در تصویر را پیدا کنند از ضریب هوشی بالای برخوردار هستند و می توانند جزئیات خیلی ریز را در یک زمینه یا موضوع درک کنند. این خطای دید تنها مستلزم جزئی نگر بودن نیست، بلکه باید به الگوها و خطوط انحرافی نیز توجه زیادی داشته باشید.

اگر هر شش مورد را پیدا نکردید ناامید نشوید. این تصویر یک خطای دید خاص یا متفاوت است که قصد دارد شما را فریب دهد. پیدا نکردن هر شش نفر در این آزمایش ذهنی مایه ناامیدی نیست. به خطای دید سیاه و سفید نگاه کنید و سعی کنید هر شش نفر را پیدا کنید.

تست شخصیت شناسی مغز جزئی نگر؛ این تصویر است، چند نفر را می توانید در آن ببینید؟ 

چهره

تست شخصیت شناسی مغز جزئی نگر؛ اولین کسی که بیشتر مردم می بینند واضح ترین آنهاست، پیرمردی که پشتش را به سمت شما کرده است:

معمای جدید

نفر بعدی که بسیاری از مردم متوجه ­اش می شوند. خانمی تکیه زده بر درختی است که در مقابل یک مرد ایستاده و پشت اش به سمت شماست:

معمای جزئی نگری

سپس، اگر به سمت چپ و راست خانمی که به درخت تکیه زده نگاه کنید. می‌توانید دو چهره را ببینید که به شما نگاه می‌کنند. این دو نفر بعدی تصویر هستند:

معمای هوش و مغز جزئی نگر

اگر خیلی دقیق به شکل سمت چپ نگاه کنید، می توانید مرد دیگری را در درون آن چهره ببینید، که به نظر می رسد در حال نقاشی خانم روی درخت باشد:

مغز جزئی نگر

در نهایت، اگر کمی از تصویر فاصله بگیرید و به طور دقیق و کلی به آن نگاه کنید، می توانید یک چهره بزرگ که از محیط تصویر ساخته شده، را ببینید:

تست شخصیت شناسی مغز جزئی نگر

تست شخصیت شناسی مغز جزئی نگر

با این مشخصات و توضحیات اکنون بگویید آیا شما فرد جزئی نگر هستید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *