جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
12 بازدید

ترفند های برتر آرایشی با 24 نکته که باید به آن توجه کنید

آنچه که در این مطلب میخوانید
ترفند های برتر آرایشی
خواندن 10 دقیقه
5
(1)

چه مبتدی باشید و چه متخصص، نکات و ترفند های برتر آرایشی همیشه برای یک تجربه بهتر از آرایش و از بین بردن اشتباهات مفید هستند. مثلا، یک ترفند ساده می‌تواند به شما کمک کند با استفاده از یک سایه چشم، آرایشی زیبا با مدل چشم گربه‌ای داشته باشید. ممکن است تعجب کنید وقتی بشنوید از همان پالت سایه چشم می‌توانید برای کانتور استخوان گونه، پر کردن ابروها استفاده کنید.

مطلب مرتبط: لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد

24 نکته و ترفند های برتر آرایشی

بنابراین، نگاهی به محصولات آرایشی و بهداشتی خود بیندازید و به فکر خلق یک شاهکار باشید. پرایمر، فونداسیون، رژگونه یا پالت اصلاح کننده رنگ. می توانید از هر محصول آرایشی با ترفندهای جالب، برای آرایش بهتر استفاده کنید. این ترفند های برتر آرایشی را امتحان کنید تا ظاهری جذاب تر خلق کنید. برای دانستن بیشتر این ترفند ها به خواندن این مطلب در بخش مد و دکوراسیون خبرنامه ادامه دهید!

ترفند های برتر آرایشی برای استفاده از پرایمر

مطلب مرتبط: آیا تا به حال به بهبود روتین آرایش روزانه خود فکر کرده اید؟

1. ترفند های برتر آرایشی؛ مطمئن شوید که پرایمر شما مکمل پایه میکاپ شما است

چه پرایمر روغنی و چه مایع، باید به این نکته توجه کنید که پرایمر و کرم فونداسیون شما باید پایه یکسانی داشته باشند. در غیر این صورت، آن ها یکدیگر را دفع می کنند یا از روی صورت شما می لغزند. اگر از دو چیز متفاوت استفاده کنید، ترکیب آن دشوار خواهد بود.

2. باعث ناپدید شدن چروک دور چشم شوید از ترفند های برتر آرایشی

مالیدن مقدار کمی پرایمر به دور چشم به طور چشمگیری چروک دور چشم را به حداقل می‌رساند.

مطلب مرتبط: آرایش جذاب لب با ۷ نکته مهم برای زیبایی در اشکال مختلف لب

نکات آرایشی برای استفاده از فونداسیون

3. محصول مناسب برای پوشش مناسب پوست شما

در حین استفاده از کرم پودر، اگر می خواهید پوست شفاف داشته باشید، برای ترکیب آن روی صورت خود از انگشت استفاده کنید. اما اگر می خواهید به صورت کامل صورت شما بپوشاند، از برس زیرسازی استفاده کنید.

4. روی رنگ های هلویی تمرکز نکنید

همیشه فونداسیون را با حرکت های رو به پایین ترکیب کنید. بسیاری از ما یک لایه نازک مو روی صورت خود داریم. و استفاده از کرم فونداسیون و ترکیب آن روی صورت با حرکات رو به بالا باعث برجسته شدن این مو می شود. هرچند شما دوست دارید ظاهری صورتی و گل انداخته داشته باشید. اما قطعا دلتان نمی‌خواهد موهای روی صورت خود را برجسته کنید.

مطلب مرتبط: آموزش آرایش چشم مبتدی با ۲۴ نکته برتر از آرایش برای مبتدیان

ترفند های برتر آرایشی برای استفاده از کانسیلر

5. یک شکل مخروطی ایجاد کنید

اکثر ما عادت داریم کانسیلر را به صورت نیم دایره ای زیر چشم مان بزنیم تا پف زیر چشم ها کاهش یابد. با این حال، برای نتیجه بهتر، کانسیلر را به شکل مخروطی زیر چشم ها بزنید. و آن را تقریبا تا جایی که بینی شما قرار دارد، به سمت پایین بکشید. این ترفند تنها در پنهان کردن بهتر پف چشم ها فوق العاده است و به راحتی ترکیب می شود. بلکه به کانتور کردن دو طرف بینی شما نیز کمک می کند.

مطلب مرتبط: کانتور مناسب پوست صورت: تمام آنچه که باید در انتخاب کانتور توجه کنید!

6. پالت تصحیح رنگ روزانه شما

احتمالا تاکنون در مورد شگفتی به نام پالت تصحیح رنگ شنیده اید. این کانسیلرها در رنگ های مختلف برای از بین بردن عیوب صورت شما استفاده می شود. به عنوان مثال، از کانسیلر سبز برای از بین بردن قرمزی، از رنگ اسطوخودوس برای تغییر رنگ زرد. هلویی برای کبودی یا رنگ آبی برای پف زیر چشم و غیره استفاده می شود. فقط یک سایه از رنگی که می خواهید را با کانسیلر معمولی خود مخلوط کنید و آرایش خود را کامل کنید.

مطلب مرتبط: کانتور حرفه ای بینی: چگونه بینی خود را مانند یک فرد حرفه‌ای کانتور کنید

7. نقاط مرکزی مهم صورت خود را بشناسید

این ترفند برای روزهایی است که دیرتان شده یا احساس تنبلی می‌کنید تا از کانسیلر خود استفاده کنید. فقط کافی است کمی کانسیلر، ترجیحا با برس، زیر چشم، گوشه‌های دهان و نزدیک بینی بکشید، آن وقت آماده هستید.

نکات استفاده از پودر صورت یا کرم پودر

8. عملکرد صحیح کرم پودر را بدانید

به طور عمده دو نوع پودر صورت وجود دارد – پودر شل و پودر فشرده. هر دو یک روکش نرم، شبنم دار و مات هستند. مهم است که بدانیم کدام یک را برای چه هدفی باید استفاده کنیم. پودر شل اساسا برای فیکس یا ثابت کردن آرایش و ماندگاری طولانی آن روی صورت استفاده می شود. اگرچه کرم پودر به دو صورت رنگی و شفاف وجود دارد. اما بهتر است از نیمه شفاف بی رنگ برای فیکس کردن آرایش استفاده کنید. این ترفند باعث می‌شود رنگ زیرساز و کانسیلر شما به هم نریزد. با این حال، پودر فشرده برای آرایش های شب می‌تواند عالی باشد. همچنین روکش شبنم‌دار به پوست شما درخشندگی و رنگ مات با بافت‌های ظریف ایجاد می‌کند.

مطلب مرتبط: نحوه تمیز کردن برس های آرایشی: ۹ بهترین ترفند برای تمیز کردن برس های آرایشی

9. برس مناسب را انتخاب کنید

نتیجه هر محصول آرایشی تا حد زیادی به ابزار استفاده از لوازم آرایشی بستگی دارد. و این به ویژه در مورد کرم پودرها صادق است. همیشه از کرکی ترین برسی که می توانید پیدا کنید، برای کار با کرم پودر خود استفاده کنید. تا بهترین نتیجه را به دست آورید.

ترفند های برتر آرایشی برای استفاده از رژگونه

10. رژگونه زیر فونداسیون از ترفند های برتر آرایشی

این نیز روشی هوشمندانه است. با استفاده از معکوس کردن ترتیب استفاده از محصول آرایشی روی صورت، به فوق العاده ترین نتیجه دست پیدا کنید. در این روش تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا رژگونه را بمالید و سپس کرم پودر را روی آن بزنید. و در آخر به آینه نگاه کنید، حتما متوجه خواهید شد که صورت شما به طور طبیعی بشاش و درخشان است.

مطلب مرتبط: پاک کننده آرایش خانگی: چگونه پاک کننده آرایشی خودتان را بسازید

11. از دستمال کاغذی های جذب کننده چربی پوست استفاده کنید

به جای این که رژگونه خود را با پودر محو و پاک کنید، از دستمال کاغذی استفاده کنید. پس از استفاده، آن را به آرامی روی رژگونه فشار دهید و با اسفنج آرایشی کار خود را به پایان برسانید. تا رنگی عالی روی گونه های شما ایجاد شود.

12. مراقب رژگونه های براق باشید

از بین بردن کامل رژگونه براق دشوار است. در واقع، اگر منافذ بزرگ، جوش یا سایر علائم پوستی دارید، ایده خوب این است که از رژگونه های درخشان و براق خودداری کنید.

مطلب مرتبط: ۲۴ ترفند زیبایی که امتحان خود را پس داده‌اند

ترفند های برتر آرایشی برای استفاده از برنزر

13. برای ترکیب بهتر به روش مثلثی عمل کنید

اگرچه استفاده از برنزه‌کننده با برس کرکی روی گودی گونه‌ها یک روش معمول است. اما بهتر است دو مثلث وارونه با برنزر روی گونه‌هایتان بکشید. آن را با هم ترکیب کنید. آن وقت برنزه‌کننده‌ای خواهید داشت که صورتی کاملا  تراشی شده و برجسته به شما تحویل خواهد داد.

14. برنز کننده به روش خانگی

اگر می خواهید چیزهای سرگرم کننده ای را امتحان کنید، سعی کنید برنز کننده خود را بسازید. تنها چیزی که نیاز دارید چند مواد است که حتما همیشه در قفسه آشپزخانه خود دارید. مقداری پودر دارچین، پودر کاکائو، مقداری پودر جوز هندی بردارید و با مقداری نشاسته ذرت مخلوط کنید. سپس برنز کننده مختص به خود را خواهید داشت. اگر از طرفداران آرایش با مواد طبیعی هستید یا می خواهید از مواد شیمیایی کاملا دور شوید، طبیعی تر از این نخواهید یافت.

مطلب مرتبط: ۱۶ ترفند زیبایی ساده که زندگی هر زنی را راحت‌تر می‌کند

نکات آرایشی برای ابروها

15. ضربه های پر برس آبرو

همیشه در حالی که ابروهای خود را با مداد پر می کنید، از حرکات پرهای برس سبک استفاده کنید. این گونه ابرو های خود را طبیعی تر نشان می دهید.

مطلب مرتبط: چگونه ابروهای خود را کوتاه کنید: راهنمای گام به گام

16. لیفت فوری چشم با ترفند های برتر آرایشی

برای لیفت فوری چشم ها، از هایلایتر خود درست بالای قوس ابروهایتان استفاده کنید و آن را با هم ترکیب کنید. این روش نه تنها ابروهای شما را کاملا مشخص می کند، بلکه تاثیر چشمگیری بر ظاهر کل صورت شما خواهد داشت.

مطلب مرتبط: ۵ راه ساده و آسان برای پاک کردن ریمل ضد آب از مژه ها

نکات استفاده از سایه چشم

17. ترفند های برتر آرایشی؛ همه کاره آرایش یعنی سایه چشم

سایه چشم به عنوان همه کاره آرایش شناخته می‌شود. از سایه چشم می توان به عنوان رژگونه، برنز کننده، هایلایتر و حتی برای تغییر اندکی رنگ لوازم آرایش پایه استفاده کرد.

سایه چشم خود را با خط چشم سفید برجسته کنید

برای این که سایه چشم روی پلک‌تان پر رنگ تر و درخشان تر به نظر برسد، ابتدا یک مداد چشم سفید را روی کل پلک خود بمالید. سپس، سایه چشم خود را درست بالای آن بزنید و ترکیب کنید. پوشش مات خط سفید رنگ هر سایه چشمی را تشدید می کند و آن را برجسته تر می کند.

مطلب مرتبط: درمان خانگی برای مژه های بلند و ابروهای پرپشت

18. سایه چشم پاپ داشته باشید

اگر سایه چشمی با رنگدانه کمتر دارید یا می خواهید رنگ های دیگری به سایه چشم خود اضافه کنید. و یک ترکیب جدید از سایه ایجاد کنید، ابتدا روی پلک های خود خط چشم سفید بکشید.

مطلب مرتبط: چگونه آرایش چشمی زیبا برای شب سال نو داشته باشیم

19. به جای خط چشم از سایه استفاده کنید

در روزهایی که وقت زیادی ندارید تا به آهستگی و با صبر بالا خط چشم بکشید. یا فقط می خواهید ظاهری شاداب تر داشته باشید. یک برس زاویه دار بردارید و به جای خط چشم روی خط مژه بالایی خود از سایه چشم استفاده کنید. این ترفند در استایل و آرایش تابستان شما چهره ایی طبیعی و بشاش ایجاد می‌کند.

نکات آرایشی برای کشیدن خط چشم

مطلب مرتبط: کانتور بر اساس فرم چشم: چگونه چشمانی جذاب و گیرا داشته باشیم!

20. از نقطه و خط تیره روی چشم استفاده کنید

ممکن است برای عده مسخره به نظر برسد، اما افرادی هستند که کشیدن یک خط مستقیم روی کاغذ به اندازه کافی دشوار است. چه رسد به این که با خط چشم چنین تسلطی را روی چشم ها داشته باشد تا یک خط مستقیم بکشد. نگران نباشید، فقط نقاط یا خط تیره های کوچک را با خط چشم خود روی خط مژه بکشید و آن ها را به هم پیوند بزنید. حتما خواهید دید که چه خط چشم قشنگی ایجاد کرده اید.

مطلب مرتبط: ۱۲ بهترین نکات آرایش صورت که شما را در سال ببر متفاوت نشان خواهد داد!

21. روش نوار اسکاچ برای کشیدن خط چشم

برای داشتن خط چشمی بالدار، از روش نوار چسب استفاده کنید. فقط یک نوار چسب به شکل زاویه‌دار در کناره‌های چشم خود بچسبانید. و با استفاده از انتهای آن قلم خط چشم را به انتهای آن بکشید. تا به آن خط چشم بالدار برسید. همچنین می توانید از قاشق، کارت ویزیت، کارت بانک یا هر چیزی که لبه صاف و مستقیم دارد به عنوان راهنما استفاده کنید.

مطلب مرتبط: رفع سیاهی دور چشم با ۱۵ ترفند خانگی سریع و موثر!

23. ترفند های برتر آرایشی؛ خط چشم طبیعی تر بکشید

برای داشتن ظاهری طبیعی تر، خط چشم های نزدیک به چشم را امتحان کنید. به جای این که خط چشم را روی خط مژه بزنید، آن را زیر خط بزنید. قبل از آن مطمئن شوید که از یک نوع ضد آب خط چشم برای این مورد استفاده می کنید.

مطلب مرتبط: ۱۰ روش خانگی فوق العاده موثر برای داشتن مژه های زیبا و بلند   

24. برای فیکس کردن خط چشم از سایه استفاده کنید

از سایه چشمی همرنگ خط چشم استفاده کنید تا خط چشم خود را در جایش فیکس کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان