جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
15 بازدید

سلفی های جذاب می‌خواهید؟ این ترفند ها به دردتان می‌خورد

آنچه که در این مطلب میخوانید
خواندن 10 دقیقه
0
(0)

گرفتن سلفی های عالی بسیار ساده به نظر می رسد. البته، زمانی که نمی توانید آن را به درستی انجام دهید، باعث ناامیدی بیشترتان می شود. حتما قبلا در این موقعیت قرار گرفته اید. مطمئنا شما برای گرفتن سلفی های جذاب ابتدا با تمام اطمینان دوربین خود را بیرون می آورید. لبخند بزرگی می زنید، و عکس می گیرید.

سفلی های جذاب بگیرید

سپس می نشینید و فکر می کنید که آیا شما تنها فرد زشت روی این سیاره هستید. هرچه بیشتر فکر کنید، این افکار بیشتر می‌شود و حتی نمی‌دانید شاید مشکل از گرفتن سلفی باشد. نترسید، شما تنها نیستید. ما یک راهنمای کامل در مورد نحوه گرفتن سلفی جذاب گردآوری کرده ایم. از ژست های سلفی عالی گرفته تا استفاده از فیلترهای سرگرم کننده. این نکات تخصصی به همه کاربران آیفون و اندروید کمک می کند تا گرفتن سلفی را جدی بگیرند.

پس بیایید و این 7 نکته تخصصی برای گرفتن سلفی های جذاب را بخوانیم:

  1. گرفتن سلفی های جذاب را با نورپردازی عالی شروع کنید

این اولین قانون عکاسی است: نور همه چیز است. قبل از انجام هر کاری، باید مکانی را پیدا کنید که مرکز نور باشد و بیشترین قسمت چهره شما را روشن کند. اما متاسفانه این کار به آن سادگی که به نظر می رسد نیست. نور زیاد باعث می‌شود که چشم‌تان در مقابل نور مقاومت نکنید و به سایه پناه ببرید. و نور مصنوعی می‌تواند همه چیز را خراب کند.

مطلب مرتبط: ۶ نشانه هشداردهنده که دختر مورد علاقه تان به بلوغ فکری و عاطفی نرسیده است

از نور طبیعی استفاده کنید

در حالت ایده‌آل، باید از صفحه‌های کامپیوتر، لامپ‌های روشن یا هر نوع نور خشن دیگر دوری کنید. پنجره‌های بزرگ و فضای باز بهترین دوست شما هنگام سلفی گرفتن است. زیرا نور طبیعی خورشید معمولا سلفی‌های بسیار جذاب‌تری را به همراه دارد. کارشناسان عکاسی به این باوراند که بهترین نور برای سلفی زمانی است که خورشید در پایین ترین حد خود قرار دارد. حدود یک ساعت پس از طلوع خورشید و یک ساعت قبل از غروب خورشید.

برای گرفتن سلفی های جذاب رو به روی نور قرار بگیرید

هنگام سلفی گرفتن شما ، بنابراین رو به روی منبع نور مطمئن شوید که قابل مشاهده ترین قسمت سلفی خود هستید. هنگامی که در موقعیت قرار گرفتید، توصیه می‌کنیم دوربین را تا زمانی که نور در سطح چشم قرار گیرد، کج یا حرکت دهید، که به جلوگیری از هرگونه سایه‌ای کمک می‌کند.

برای سلفی های جذاب از سایه های زشت دوری کنید

پس سایه ها این قدرت را دارند که جذاب ترین یا بدترین سلفی را ایجاد کنند. در زمان مناسب روز، از سایه‌ها می‌توان برای برجسته‌ نشان دادن ویژگی‌های ظاهری خود استفاده کرد. اما اگر در زاویه مناسب نور قرار نگیرید، حلقه های تیره زشت زیر چشم بیشتر از همیشه نمایان می‌شود. برای این که سلفی جذابی بگیرید، مستقیما رو به رو منبع نور قرار بگیرید. این ساده‌ترین برای گرفتن سلفی است که چهره شما را زیبا و جذاب نشان می‌دهد.

  1. حال و هوای شما روی سلفی های جذاب تاثیر دارد

باید دقت کنید، حال و هوای سلفی شما کاملا به ژستی که می گیرید بستگی دارد. ممکن است احساس شادی، جدی بودن، یا ناراحتی داشته باشید، همه این ها در ژست شما ظاهر می‌شود، که شاید این مهم‌ترین بخش سلفی شما باشد. به معنای واقعی کلمه حالت های زیادی وجود دارد، اما در این جا چند ژست سلفی محبوب وجود دارد که به شما کمک می کند، قدم اول را بردارید:

  • سلفی کلاسیک – دوربینی که مستقیماً در جلوی صورت شما قرار می گیرد
  • یک لبخند طبیعی و واقعی بزنید
  • تکیه دادن به دیوار یا پنجره
  • نگاه به دوربین از روی شانه
  • دهان خود را به حالت نیمه باز مانند گرفتن یک بازدم قرار دهید
  • اگر دوربین را دورتر از خود قرار می‌دهید، بازی با موهایتان و نگاه به دور دست ها ژست جذابی است
  • صورت خود را به سمت جلو متمایل کنید تا گردن تان بلندتر دیده شود
  • سلفی های آینه تمام قد نیز ژست قشنگی است
  • خندیدن در عکس با دوستان و خانواده سلفی را جذاب تر نشان می‌دهد

مطلب مرتبط: عکس های سلفی؛ ۱۰ عکس سلفی که مورد توجه جهانی قرار داشته است

  1. فضای بزرگتری را مدنظر بگیرید برای سلفی های جذاب

همه ما در وقت سلفی گرفتن یادمان می‌رود جای درست را انتخاب کنیم. در حالی که زاویه ایستادن برای سلفی های جذاب همه چیز یک سلفی است. زاویه درست را انتخاب کنید تا شاهکاری از سلفی داشته باشید.

به دوربین نگاه کن

چانه را پایین و دوربین را در حالت بالا قرار دهید. این اولین قانون گرفتن یک سلفی عالی با گوشی شما است. مهم نیست که باید کیم کارداشیان باشید، تا سلفی های جذاب بگیرید. پایین نگه داشتن دوربین و نشانه رفتن به سمت چانه همیشه ناخوشایندترین زاویه سلفی است. و شاید دیگر هرگز نخواهید عکس بگیرید. به عنوان یک قاعده کلی، توصیه می کنیم دوربین را طوری نگه دارید که پایین گوشی شما همسطح چشمانتان باشد.

به یک طرف بچرخید و مستقیم به دوربین نگاه نکنید

خیره شدن مستقیم به دوربین و نگاه آن موقع سلفی گرفتن درست نیست. شاید خسته کن به نظر برسد، اما آن قدر سر و دوربین گوشی خود را بچرخانید تا زاویه درست صورت خود را پیدا کنید. فقط کمی چرخش به پهلو می تواند سلفی جذابی تحویل تان بدهد.

برای سلفی های جذاب چوب سلفی را امتحان کنید

چیزی که باعث می‌شود سلفی دلخواه خود را نگیرید لرزش دست یا تکان خوردن دست است. به همین دلیل شما حس می‌کنید در عکس ها جذاب نمی آیید یا چهره عکسی ندارید. اما یک چوب سلفی دستی می تواند همان چیزی باشد که برای یافتن زاویه عالی به آن نیاز دارید. ممکن است فکر کنید استفاده از چوب سلفی در مکان های عمومی کمی احمقانه به نظر می رسد. اما این یک راه عالی برای افزایش ارتفاع یا طول سلفی است. و صورت را بزرگ نشان نمی‌دهد.

  1. از ویژگی های دوربین تلفن خود استفاده کنید

شما فناوری را در دست دارید. تلفن به شما این امکان را می دهد که هر زمان و هر کجا که دوست دارید سلفی بگیرید. و ثبت آن لحظات خاص را آسان تر از همیشه می کند. با این حال، همچنان باید از دوربین گوشی خود نهایت استفاده را ببری.

از دوربین پشت گوشی خود استفاده کنید

ممکن است دوربین جلوی شما برای سلفی آماده باشد. اما در واقع بهتر است به جای آن با دوربین پشتی خود سلفی بگیرید. چرا؟ از آن جایی که دوربین پشت گوشی معمولا بسیار قوی‌تر است از دوربین سلفی است. و سلفی باکیفیت‌تری می‌گیرد و حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد. می‌توانید امتحان کنید، سعی کنید همان سلفی را با هر دو دوربین گوشی خود بگیرید و ببینید. آن وقت به پاسخ چرایی این نکته خواهید رسید.

برای سلفی های جذاب فلش دوربین را فراموش نکنید

فلش بزند یا نزند، مساله این است. شما همیشه هم به نور طبیعی دسترسی نخواهید داشت. و گاهی اوقات ممکن است بخواهید در تاریکی یک سلفی بگیرید. هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد. و این جاست که فلش دوربین شما بهترین دوست شما می شود. مشکل فلش این است که می تواند چشمان شما را قرمز کند و رنگ پوست طبیعی شما را تغییر دهد. نترسید، فقط تلاش کنید در آن لحظه نیز زاویه درست را انتخاب کنید.

حالت پرتره آیفون را امتحان کنید

کاربران آیفون قطعا باید با حالت پرتره عالی که برای اولین بار در سال 2016 معرفی شد، عکس و سلفی های زیادی گرفته باشند. این حالت پس‌زمینه سلفی شما را محو می‌کند و شما را جلو و مرکز دوربین قرار می‌دهد. و دقیقا همان چیزی است که یک سلفی باید باشد. و بله بهترین بخش همین است. می‌توانید به حالت پرتره هم به دوربین جلو و هم دوربین پشتی گوشی دسترسی داشته باشید. و با تقریباً بدون هیچ تلاشی سلفی‌ های حرفه ایی بگیرید. و این چیزی است که ما دوست داریم بشنویم.

مطلب مرتبط: ۱۰ نکته که سلفی های جذاب بگیرید

  1. به پس زمینه توجه کنید تا سلفی های جذاب داشته باشید

هرچند ویژگی همیشگی و اصلی عکس شما هستید. با این حال، پس‌زمینه هنوز بسیار مهم است، و این چیزی است که بسیاری از افراد تازه‌کار سلفی در مورد آن اشتباه می‎کنند.

مکان، مکان، مکان

مکان های جالب می توانند سلفی های جالبی ایجاد کنند. اما همه چیز مربوط به تعطیلات عجیب و غریب و آفتاب سوزان نیست. مکان‌های سلفی عالی را می‌توان در اطراف خانه، دفتر و تقریبا هر جای دیگری پیدا کرد. فقط کمی باید بگردید تا آن را پیدا کنید.

هر گونه حواس پرتی اطراف را پاک کنید

پس برای یک سلفی جذاب نور طبیعی آماده است. ژست شما فوق العاده است، و سپس با عبور یک غریبه در پس زمینه سلفی شما خراب می‌شود. بهترین پس زمینه های سلفی جایی است به دور از همه حواس پرتی‌ها. که می تواند یک آسمان آبی زیبا، یک دیوار اداری ساده یا چیزی به همان اندازه ساده باشد. پس زمینه شما باید یا فوق العاده جالب باشد یا فوق العاده ساده. پس زمینه های بین آن ها جایی است که همه چیز کمی به هم ریخته و درهم می شود.

رنگی دلپذیر انتخاب کنید

همیشه نمی‌توانید پس‌زمینه سلفی‌ ها را انتخاب کرد. اما توصیه می‌کنیم تا جایی که ممکن است به سراغ پس‌زمینه‌های روشن، روشن و خنثی بروید. این کار به روشن‌تر شدن ویژگی‌ ظاهری شما کمک می‌کند. تا چهره جذاب شما در بهترین حالت خود قرار بگیرید. دقیقا همان چیزی که برای سلفی های جذاب نیاز دارید.

  1. سعی کنید سلفی های خود را ویرایش کنید

اگر نور، ژست و پس زمینه شما جالب نیست. اکنون زمان آن رسیده است که همه چیز را با برخی از کارهای تکمیلی شیک تمیز کنید. و انواع برنامه ها و نرم افزارهای تلفن وجود دارد که در این خصوص به شما کمک می‌کند.

با فیلترها خلاقیت به خرج دهید

فیلترها ساده ترین راه برای ویرایش سلفی هستند. چه از طریق یک برنامه یا تلفن خود در حال ویرایش باشید. فیلترهای از پیش ساخته شده می توانند شخصیت دوست داشتنی به عکس شما اضافه کنند. ممکن است بخواهید با رنگ ها بازی کنید. فیلتر مناسب می تواند یک سلفی معمولی را به جذاب ترین عکس و سلفی تبدیل کند.

همه چیز را با ویرایش های ظریف انجام دهید

از تغییر رنگ تا برش بعضی از فضای عکس ممکن است با تغییرات کوچک، سلفی های جذابی به دست آورید. شاید بخواهید لکه‌های پوستی را پاک کنید، دندان‌هایتان را سفیدتر کنید، یا چیزی را که در پس‌زمینه افتاده، پاک کنید. هزاران برنامه ویرایش وجود دارد که به شما کمک می‌کند آن سلفی های جذاب و عالی را ایجاد کنید.

زیاده روی نکنید

هیچ کس سلفی غیر طبیعی به نظر می رسد نمی خواهد. سعی نکنید خود را شبیه یک شخصیت دیزنی جلوه دهید، به کارهای ظریفی که ویژگی های شما را درخشان می کند، فکر کنید. اما چهره واقعی تان را تغییر ندهید. این مهم ترین نکته در عکس ها است.

  1. برای یک سلفی زیبا به تمرین ادامه دهید

بسیاری می‌گویند تمرین باعث می‌شود حرفه ایی تر عمل کنید. و امر در مورد سلفی ها هم صدق می کند. تمرین تنها راهی است که می توانید به یک استاد سلفی واقعی تبدیل شوید.

سلفی های بیشتری بگیرید… و سپس چند عکس دیگر!

دوربین تان را بیرون بیاورید، لبخند بزنید و زاویه درست را پیدا کنید. و هر بار ژست، زاویه و نور را تغییر دهید.

از دیگران الهام بگیرید

فیدهای رسانه های اجتماعی شما مکانی عالی برای الهام گرفتن از سلفی هستند. یک اسکرول معمولی در اینستاگرام تعداد زیادی سلفی از افراد مشهور، اینفلوئنسرها و دوستان تان را به شما نشان می‌دهد. بنابراین می‌توانید به سرعت با از ایده ها برای سلفی گرفتن استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان