جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 8 دقیقه
5
(2)

هر عروسی برای این روز خاص در زندگی‌اش برنامه ریزی خودش را دارد. برخی از عروس‌ها قبل از جشن عروسی خود همه چیز را برنامه ریزی می کنند و تا آن زمان همه را انجام می‌دهند. در حالی که یک عده عروس های دیگر نزدیک روز عروسی به دنبال کارهای آن روز می‌روند. مهم نیست شما کدام یکی از این عروس ها هستید. یک چیز واضح است بهترین مدل موی عروس دائما در حال تغییر است. تا زمانی که مدل موی خود را انتخاب کنید، ممکن است کلی سوال در سرتان باشد: آیا برای عروسی موهایم را بالا ببندم یا پایین؟ فرفری یا صاف؟ ساده یا مدل پر پیچ و تاب؟. از این گذشته، درست مانند لباس عروس، گزینه های مدل موی عروس نیز خیلی زیاد است. اما، نگران نباشید! با این مطلب می‌توانید نحوه انتخاب بهترین مدل موی عروس، برایتان آسانتر شود. شما می توانید بهترین انتخاب را برای این روز خاص داشته باشید.

مطلب مرتبط: تست شخصیت شناسی براساس بلندی مو: بلندی موهای شما درباره شخصیت شما می گوید!

انتخاب مدل موی عروسی

انتخاب آرایشگر روز عروسی‌تان تقریباً به اندازه انتخاب لباس این روز مهم است. اطمینان از داشتن استایل مناسب که با شخصیت و زیبایی شما در روز عروسی مطابقت داشته باشد، مهم است.

مطلب مرتبط: انتخاب بهترین رنگ مو براساس رنگ پوست + عکس

از عکس و صفحات مدل مو استفاده کنید

بهترین نکته‌ای که هر عروس می‌تواند برای انتخاب مدل موی روز عروسی خود دنبال کند، دیدن الگوها و عکس های مدل مو است. شما با دیدن عکس ها و ویدیوهای مدل مو خیلی سریع متوجه خواهید شد که کدام یک مناسب شما است.

مطلب مرتبط: ۱۰ بهترین مدل مو برای موهای نازک در سال ۲۰۲۲

مدل موی مناسب خود را انتخاب کنید

شما همچنین برای انتخاب مدل مو می‌توانید به آرایشگاه مراجعه کنید. عکس‌هایی از لباس، گوشواره، و تاج خود را به آرایشگر نشان دهید تا او شما را راهنمایی کند. به آرایشگر شرح دهید که چگونه یک مدل مو می‌خواهید. به خاطر داشته باشید. فقط به این دلیل که روز عروسی شما است به این معنی نیست که شریک زندگی شما نسخه جدیدی از شما را می خواهد. آن ها شما را می خواهند، بنابراین سعی کنید مخالف تمایلات خود کاری نکنید. بلکه چیزی را انتخاب کنید که با آن احساس راحتی می‌کنید.

مطلب مرتبط: بهترین رنگ موهای جوان کننده: با این ۹ رنگ مو جوان تر و جذاب تر شوید

به لباس عروسی خود نگاه کنید

از لباس خود و نحوه طرح لباس خود برای مدل موی خود الهام بگیرید. این کار باعث می‌شود بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر عروس خانمی هستید که موهایتان را کوتاه کرده‌اید. و قصد دارید لباسی انتخاب کنید که پشت آن باز است می‌توانید موهای خود را به یک طرف حالت دهید. تا طرح پشت لباس شما به چشم بیایید.

مطلب مرتبط: ۲۰ مدل موی کوتاه زیبا برای صورت های گرد

مدل موهای روزمره خود را در نظر بگیرید

به مدل موهای روزمره خود دقت کنید. این یک نقطه پرش عالی در انتخاب مدل موی عروسی شما است. این که روزانه چگونه موهای خود را می‌بندید. یا در جشن های دیگر مدل موی تان چگونه است، می‌تواند در انتخاب مدل موی عروسی تان موثر باشد. به عکس های قبلی خود در مراسم و جشن ها نگاه کنید. به آن عکس هایی که بیشتر دوست دارید دقت کنید. ببینید وجه مشترک همه آن عکس‌ها در مورد موهایتان چیست و از همان جا شروع کنید.

مطلب مرتبط: راهنمای انتخاب مدل مو با توجه به فرم صورت: چه مدل مویی به شما می آید؟

به قلب خود گوش دهید

راستش را بخواهید، باید گفت به دنبال آن چیزی باشید که بیشتر از همه می‌خواهید. قلبتان چه می‌گوید و با چه چیزی حس راحتی می‌کنید. شما بهترین ظاهر را زمانی دارید که حس بهتر و خوبتری داشته باشید.

انتخاب مدل موی عروسی

شما با انتخاب چند مدل مو از انواع مختلف آن می‌توانید یکی از بهترین و مناسب ترین آن را انتخاب کنید. و مد‌ل‌های آن را انتخاب کنید. شما مدل کلاسیک، سبک رومانتیک و یا مدل موی کوتاه را در نظر بگیرید. و بعد از بین این ها یکی را که بیشتر به ظاهر و صورت شما می‌آید انتخاب کنید. در حال حاضر مدل موی مواج کلاسیک انتخاب خیلی از عروس ها است. از سوی دیگر مدل موی دم اسبی سفت و یا شل تر نیز علاقه مندان خودش را دارد. و بعضی از مدل موهای پریشان نیز توسط عروس ها انتخاب می‌شود.

مطلب مرتبط: کدام مدل مو برای فرم صورت شما مناسب است؟

بسیاری از عروس ها برای این که موهایشان پرپشت تر و حجیم تر به چشم بیاید از مدل موی مواج باز استفاده می‌کنند. که این خود نیز یکی از مدل موهای زیبا است.

شنیون آپدو

به دلیل خلاقیت های وسیع موجود، مدل موی آپدو یکی از محبوب ترین مدل های مو برای عروس ها است. در حالی که مدل آپدو می تواند بسیار رسمی به نظر برسد. با قرار دادن حالت باز و بسته کردن پیچ ها یا سفت و شل کردن موها می‌توان موی زیبایی ایجاد کرد. شما همچنین می توانید جواهرات عروس را برای زیباتر کردن مدل مو و ایجاد جذابیت بیشتر به موها اضافه کنید. سبک های آپدو از پیچ و تاب ها و کلاف های فوق العاده پیچیده گرفته تا یک موی باله ساده و براق را شامل می شود.

مطلب مرتبط: دنیای مدلینگ: ۱۲ مدل موفق که ثابت کردند غیرعادی بودن یک امتیاز است

وقتی صحبت از آپدو به میان می آید، می توانید فوق العاده خلاق باشید. هر سبک آپدو را می توان به گونه ای تنظیم کرد که تقریباً با هر شکل صورت متناسب باشد. همچنین این نوع مدل مو باعث عدم ریزش یا وز شدن مو می‌شود. به خصوص برای عروسی‌هایی که جشن شان برای تابستان است این مدل مو، موهای آنان را از گردن شان جدا می‌کند. و در طول جشن حس گرما آن ها را اذیت نخواهد کرد.

مطلب مرتبط: تحریک رشد مو و پرپشت شدن موها با ۱۰ راهکار طبیعی و بسیار موثر!

انتخاب مدل موی عروسی، مدل موی پایین

مدل‌های موی پایین معمولا از فوم‌های برجسته کلاسیک و موج‌های نرم تا مدل‌های شیک‌تر که پشت گوش قرار می‌گیرند متغیر است. اکثر عروس‌ها با بستن موهایشان حس راحت تری دارند زیرا بیشتر به آن ها می‌آید. این مدل‌ها به یک محیط رسمی مانند عروسی حس شادتر و فانتزی تری می‌دهد و می‌تواند از نظر ظاهری همه‌کاره باشد. قرار گرفتن لباس عروس رسمی کنار موهای فانتزی عکس های زیبایی ایجاد می‌کند. با این حال، اگر به دنبال چیزی هستید که بیشتر به لباس عروس شما بیاید. مدل مویی که کمی به بالا و پایین سنجاق می‌شود نیز ظاهر فوق العاده ایی دارد.

مطلب مرتبط: محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل های موی مجعد سال ۲۰۲۲

مدل موی طبیعی

مدل موی طبیعی به اندازه هر مدل موی دیگر همه کاره است. مدل‌های موی طبیعی عروس به اندازه مدل‌های کلاسیک با بافت بیشتر موها، متنوع هستند. موهایی نیز وجود دارد که اغلب بافت طبیعی آن‌ها از بین می‌رود، اما موها صاف صاف نمی‌شود. همین بافت زیبا و ملایم موها نیز می‌تواند تبدیل به یک مدل موی زیبا برای عروس باشد.

مطلب مرتبط: فواید کپسول ویتامین E برای داشتن موهای پرپشت + جلوگیری از ریزش مو

انتخاب مدل موی عروسی، شینیون مو

اگر ترجیح می‌دهید موهایتان برای روز مهم عروسی تان چهره تان را بپوشاند، می‌توانید شینیون را انتخاب کنید. این مدل مو نیز یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن لباس عروس شما است. اگر پشت لباس شما طرحی دارد که می‌خواهد به چشم بیاید. از شینیون جمع استفاده کنید تا هم لباس شما بهتر دیده شود. هم برای شب جشن همچنان حالت خود را از دست ندهد. با این مدل مو نیز نگران ریزش موهای خود یا از دست دادن فر آن نخواهید بود.

مطلب مرتبط: ۱۰ شیک ترین موهای مشکی با هایلایت که می‌توانید برای سال نو استفاده کنید

مدل فر موها

فر یک مدل موی بسیار متنوع برای عروس است. فرهای قدیمی هر لباس جشنی را عاشقانه نشان می دهد. این فرها از قسمت بالا شروع و تا پایین موج دار هستند. می‌توانید فرها را از روی صورتتان به دو سمت سنجاق کنید. یا آن ها را به طرف تقسیم کنید. فرهای شل و موج های ساحلی نیز گزینه ای خوب است. این فرها پایین می آیند و از کنار شانه های شما عبور می کنند. آن ها ظاهری ملایم و در عین حال زیباتر برای روز این روز بزرگ ایجاد می کنند. اگر لباس شبیه پری دریایی دارید، موج های ساحلی بهترین انتخاب برای شما است.

مطلب مرتبط: ۲۳ بهترین مدل مو دخترانه که می‌توانید برای سال جدید انتخاب کنید

انتخاب مدل موی عروسی، دم اسبی

دم اسبی مدل دیگری است که در روز عروسی باید به آن فکر کنید. می‌توانید یک دم اسبی بامزه و جذاب با موج‌های شل و فر یا شیک و صاف انتخاب کنید تا زیباتر به نظر برسید.

مطلب مرتبط: موهای درخشان و ابریشمی: با این ۶ مرحله موهای تان درخشان و ابریشمی می شود

مدل موی نیمه بالا، نیمه پایین

و اگر نمی توانید در مورد مدل مو تصمیم بگیرید، همیشه گزینه نیمه بالا، نیمه پایین وجود دارد. از آرایشگرتان بخواهید موهایتان را به شکل دم اسبی جمع کند، سپس مشخص کند که با بقیه موهایتان چه کاری انجام می دهید. می توانید آن ها را صاف یا فر کنید. نیم آپدو همیشه یکی از مدل های محبوب خواهد بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان