چگونه آرایش چشمی زیبا برای شب سال نو داشته باشیم

توسطفرشته فرهنگ

اسفند ۲۸, ۱۴۰۰ به روز رسانی : اسفند ۲۸, ۱۴۰۰
آرایش چشمی زیبا

شب سال نو یکی از خاص ترین شب‌های سال است. برای بسیاری از خانم‌ها، این یکی از تنها شب‌هایی است که در آن یک مراسم فوق‌العاده فانتزی برگزار می‌شود. که نیاز به آرایش و لباس رسمی و پر زرق و برق دارد. این احتمال وجود دارد که بسیاری از خانم ها شیک ترین لباس شب خود را برای یک شب خاص یا در یک مهمانی مجلل می‌پوشند. پس مطمئنا خیلی هیجان دارند تا در آن لباس خاص جلوه کنند است. با این حال، این آمادگی چندان هم آسان نیست و همیشه برای آنان استرس‌زا است. برای این که می خواهند از سر تا پا به بهترین شکل به نظر برسند، فشار زیادی بر آن ها وارد می‌شود. بنابراین نه تنها لباس که باید آرایش زیبایی نیز داشته باشند. شب سال همان یک شب خاص است که زنان دوست دارند خاص بودن ظاهر خود را با آرایش چشمی زیبا کامل کنند.

مطلب مرتبط: کانتور بر اساس فرم چشم: چگونه چشمانی جذاب و گیرا داشته باشیم!

1. آرایش چشمی دراماتیک

اگر زمانی پیش بیاید که آرایش چشمی دراماتیک داشته باشید، یکی از آن شب ها، شب سال نو است. آیا دوست دارید خط چشم بالدار یا گرافیکی را امتحان کنید؟ آیا از سایه های زیبای فانتزی که در ویدیوها می‌بینید لذت می‌برید؟ پس شب سال نو بهترین زمان برای یک آرایش دراماتیک با آرایش زیبای فانتزی است.

مطلب مرتبط: ۱۲ بهترین نکات آرایش صورت که شما را در سال ببر متفاوت نشان خواهد داد!

2. آرایش چشمی زیبا؛ به سایه چشم کمی زرق و برق اضافه کنید

اصلا فکر مقدار زرق و برق سایه چشم خود در شب سال نو نباشید. در واقع، اگر از زرق و برق استفاده نکنید پشیمان خواهید شد. چه از یک سایه چشم با روکش براق یا یک خط چشم درخشان استفاده می‌کنید. سعی کنید آرایشی زرق و برق دار در آرایش چشم شب سال نو خود بگنجانید. زرق و برق به طور خودکار کل آرایش شما را شیک‌تر، پر جنب و جوش‌تر و سرگرم‌کننده‌تر نشان می‌دهد.

مطلب مرتبط: چگونه رنگ مو برای پوست زیتونی و چشمان قهوه ای انتخاب کنیم؟

3. وقت آرایش را در نظر بگیرید

از آن جایی که تحویل سال نو امسال شب است، پس جشن امسال شب برگزار خواهد شد. و معمولاً حتی تا اواخر شب شروع نمی شود. هنگامی که آرایش چشم سال نو خود را انجام می‌دهید. مهم است که زمان شروع جشن را در نظر بگیرید. وقتی هوا تاریک است، رنگ‌ها کم‌رنگ‌تر به نظر می‌رسند و سایه‌ها حتی در حالت دراماتیک، ظاهر آرایش غلیظ را پنهان می‌کند. این واقعیت را هنگام استفاده از آرایش چشم شب سال نو در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که ظاهر آرایش شما همچنان برجسته است.

مطلب مرتبط: فواید گلاب برای چشم: ۹ خاصیت بی نظیر گلاب برای چشم‌ها + ۱۰ ترکیب درمانی موثر

4. سال جدید را با آرایش جدید شروع کنید

اگر منتظر فرصتی هستید تا آرایشی متفاوت از آرایشی همیشگی خود انجام دهید، شب سال نو زمان آن است که این کار را انجام دهید. به خودتان اجازه دهید آرایش رویدادهای رسمی و خاص زندگی تان با آرایش روزمره تان فرق کند. برای الهام گرفتن برای آرایش جدید از ویدیوها و مجلات آرایشی کمک بگیرید. به خودتان قول بدهید که سال جدید را با آرایش چشم جدید که نشان دهنده روحیه خودانگیختگی و ماجراجویی است. به امید آینده بهتر و خوش حال تر شروع کنید.

مطلب مرتبط: ۱۲ رمز و راز داشتن چهره ای خیره کننده و زیبایی بدون آرایش

5. آرایش چشمی زیبا؛ آرایش چشم متالیک

اگر هنوز در مورد این که چه کاری برای آرایش چشم شب سال نو خود انجام دهید فکر می‌کنید. مطمئنا آرایش چشم متالیک می‌تواند به شما کمک کند. آرایش چشم متالیک در سایه های طلایی یا نقره ای ظاهری کلاسیک در شب سال نو ایجاد می کند. به علاوه، مهم نیست که چه چیزی بپوشید، آرایش چشم متالیک مطمئنا مکمل لباس شما خواهد بود. حتی اگر نمی‌خواهید تمام ظاهرتان حول رنگ‌های متالیک بچرخد، متالیک با ترکیب طلایی بالدار یا هایلایت نقره‌ای به استخوان ابرویتان اضافه کنید. تا ظاهرتان را بهتر جلوه دهد.

مطلب مرتبط: ۱۰ علت حلقه زیر چشم و راه های درمان آن

6. رنگ های متفاوتی را امتحان کنید

بسیاری از استایل و آرایش کلاسیک شب سال نو عمدتا بر روی رنگ‌های تیره‌تر یا دراماتیک مانند سیاه، طلایی، نقره‌ای یا زغالی تمرکز دارند. با این حال، این استانداردهای سنتی نباید شما را امتحان رنگ های مختلف در آرایش چشم تان در شب سال نو منصرف کند. می‌توانید آرایش چشم‌های بسیار زیبایی را برای اول فروردین ایجاد کنید که شامل انواع رنگ‌های روشن است. انتخاب‌های رنگی عالی و مناسب فصل برای گنجاندن در آرایش شما شامل سایه‌های تیره‌تر بنفش یا آبی است. سعی کنید رنگ‌های روشن‌تر را با سایه‌های کلاسیک تیره یا متالیک طلایی، نقره‌ای و مشکی ترکیب کنید تا ظاهری متعادل ایجاد کنید.

مطلب مرتبط: ۷ چیز که می توانند رنگ چشم را تغییر بدهند

7. آرایش چشمی زیبا؛ اسموکی آرایش کنید

آرایش چشم دودی یکی از کلاسیک ترین آرایش های موجود است. این ظاهر بلافاصله هر چشمی را به شکلی تاریک و چشمگیر زیبا می کند. متأسفانه، بسیاری از زنان آرایش چشم دودی را امتحان نمی‌کنند. شب سال نو بهترین شب برای استفاده از آرایش دودی یا اسموکی است. این آرایش ساده، کلاسیک است و تقریباً با هر لباسی ست می شود، اما هرگز ساده خسته کننده به نظر نمی رسد. شب سال نو یک شب مهم است و فقط یک بار در سال می آید. با این حال، نیازی به استرس در مورد ظاهری فوق العاده ندارید. آرایش چشمی را انتخاب کنید که با مراسم شما مطابقت داشته باشد و روی صورت و چشم خود احساس راحتی کنید. شما انتخاب های زیادی دارید. مهم نیست که چه نوع آرایش چشمی را برای شب سال نو انتخاب می کنید. فقط حس شما مهم است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *