خداحافظی با موی سفید: خواص شگفت انگیز و موثر ترکیب روغن نارگیل و لیمو

توسطنگار ستوده

اسفند ۲۶, ۱۴۰۰ به روز رسانی : اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۱ ,
خواص روغن نارگیل و لیمو درمان خانگی ورم معده

تارهای موی سفیدی که حتی در سنین پایین هم دیده می شوند، نباید کابوس شما باشد. امروز یک فرمول طبیعی موثر را برای شما معرفی می کنیم. این فرمول طبیعی یک ماده شگفت انگیز برای خداحافظی با موهای سفید است. خواص روغن نارگیل و لیمو و خداحافظی با موی سفید.

بیشتر بخوانید: ۸ کاربرد زیبایی روغن نارگیل که تا به حال به گوش تان نخورده است

سفید شدن مو

سفید شدن مو، دیگر سن و سال نمی شناسد. برخی در 18 سالگی با تارهای موی سفید مواجه می شوند و برخی در 40 سالگی. موهای سفید که گاه به دلیل ژنتیک و گاه عوامل خارجی دیده می شود از جمله مواردی است که خانم ها و آقایان از آن ناراحت هستند. موهای سفید که در جامعه به عنوان نشانه پیری تلقی می شود، سرسختانه به رشد خود ادامه می دهد، حتی اگر رنگ شده باشد.

بنابراین، آیا راه حل طبیعی برای متوقف کردن موهای سفید وجود دارد؟ چگونه تارهای سفید مو را از بین ببریم؟ در این مرحله با دو معجزه طبیعت روبرو می شویم: روغن نارگیل و لیمو.

بیشتر بخوانید: ۷ مهمترین علل سفید شدن موها در سنین جوانی و راه‌های درمان آن

ترکیب روغن نارگیل و لیمو برای موی سفید

روغن نارگیل در سال های اخیر در مراقبت از مو بسیار محبوب بوده است. این شگفتی طبیعی و استوایی سرشار از ویتامین E و اسیدهای چرب است که مو و پوست سر را تغذیه و محافظت می کند.

روغن نارگیل به پاکسازی سبوم داخل فولیکول‌های مو کمک می‌کند و به طور کلی موهای شما را سالم‌تر نشان می‌دهد. از طرف دیگر، لیموترش به پوست سر کمک می کند تا گردش خون را تسریع کند. به اکسیژن رسانی به پوست سر کمک می کند. بنابراین از ریزش مو جلوگیری می کند و به پرپشت شدن موهای شما کمک می کند.

بیشتر بخوانید:  فواید روغن نارگیل+ پریانکا چوپرا یکی از مهمترین رازهای خود را لو داد!

پس چگونه باید از روغن نارگیل و لیمو برای موی سفید استفاده کنیم؟

شما باید بعد از رنگ کردن موهایتان از روغن نارگیل و آب لیمو استفاده کنید. بنابراین شکل گیری موهایتان بیشتر از حد معمول طول می کشد. استفاده از این برنامه 2 بار در هفته کافی خواهد بود.

تهیه مواد:

  • 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
  • 1 قاشق غذاخوری آب لیمو

خواص روغن نارگیل و لیمو : نحوه آماده سازی ترکیب روغن نارگیل و لیمو:

مواد را در یک کاسه مخلوط کنید و مانند رنگ مو به موهای خود بمالید. مخلوط را از ریشه مو به سمت انتهای مو ماساژ دهید. پس از استفاده از کرم، 30 دقیقه صبر کنید، سپس موهای خود را آبکشی کنید.

بیشتر بخوانید: تحریک رشد مو و پرپشت شدن موها با ۱۰ راهکار طبیعی و بسیار موثر!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 9

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *