جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
5
(1)

رژ لب قرمز مانند لباس سیاه در دنیای آرایش است. همه کاره و ضروری است و همیشه باید داشت.  از همه بهتر، هر کسی می تواند آن را استفاده کند تا عنصری متفاوت در ظاهر خود ایجاد نماید. فرقی نمی‌کند رژ قرمز را روز استفاده کنید یا شب، هر زمانی جلوه خودش را دارد. شاید وقتی تنوع رنگی رژ قرمز را در مغازه ها می‌بینید وحشت کنید و گیج شوید.

اما هیچ قانون سخت برای انتخاب رژ لب قرمز بر اساس رنگ پوست شما وجود ندارد. بهتر است بعضی نکات را رعایت کنید تا وقتی برای خرید رژ قرمز می‌روید، بین انبوه این رنگ، رنگ مورد نظر خود را پیدا کنید. ما در این مطلب خواستیم آشنا شوید که انتخاب بهترین رژ لب قرمز بر أساس رنگ پوست چگونه ممکن است؟ با کمی پشتکار و دقت شما حتما رنگ قرمز مورد علاقه تان را می توانید انتخاب کنید.

چگونه مناسب‌ترین سایه قرمز را پیدا کنیم

یک رژ لب قرمز خوب می تواند ظاهری جسورانه به شما بدهد. اما با توجه به رنگ و ته رنگ پوست، برای یافتن سایه مناسب به آزمون و خطا نیاز است. باید هنگام خرید رژ قرمز دقت بیشتری داشته باشید. سایه های قرمز را آزمایش کنید، نمونه برداری کنید و آن‌ها را امتحان کنید تا ببینید کدام یک حس بهتری به شما می‌دهد. رژ قرمزی پیدا کردید که به نظرتان برای شما خیلی روشن یا تیره است؟ مشکلی نیست. آن را نگهدارید و با یک رژ لب دیگر آن را روشن تر کنید. یا هم می‌توانید با یک رژ لب طلایی روی آن، به یک قرمز تیره تغییرش دهید. بدانید که بافت رژ لب (کرم، مات یا براق) می‌تواند روی ظاهر سایه روی لب‌های شما تأثیر بگذارد.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۹ راهکار که یک لبخند هالیوودی زیبا داشته باشید

انتخاب بهترین رژ لب قرمز ، بهترین سایه های قرمز برای پوست های تیره

برای پوست تیره رنگ‌هایی مانند قرمزهای تیره و قرمز با ته رنگ آبی مناسب است. به سراغ رنگ‌های شرابی، انواع رنگ شاه توتی‌‌ها و قرمزهای آجری بروید. آن‌ها مکمل مناسبی برای سایه تیره تر برای شما هستند.

مطلب مرتبط: ۱۲ درمان خانگی برای داشتن لب های صورتی به طور طبیعی

بهترین سایه های قرمز برای پوست سبزه

برای پوست سبزه یا زیتونی به رنگ‌های مرجانی و خشخاش فکر کنید. رنگ های قرمز با پایه زرد یا نارنجی مناسب این رنگ پوست است. رنگ گل فوشیا و هر چیز دیگری با ته رنگ سردتر می تواند رنگ پوست شما را کدر کند.

مطلب مرتبط: ۱۰ بهترین درمان خانگی برای رفع ترک و خشکی لب

انتخاب بهترین رژ لب قرمز ، بهترین سایه های قرمز برای پوست های گندمی

اگر رنگ پوست گندمی دارید، در انتخاب رژ لب قرمز تطبیق پذیری بیشتری خواهید داشت. هر دو رنگ قرمز سرد و گرم مکمل شما هستند. اما به خاطر داشته باشید که مرجانی ها می توانند پوست شما را کدر جلوه دهند، به خصوص اگر ته رنگ شما سرد باشد.

بهترین سایه های قرمز برای پوست سفید

افرادی که دارای رنگ پوست سفید هستند می توانند قرمز روشن استفاده کنند. تا رنگی پررنگ در برابر پوست سفید خود داشته باشند. اما برای پوست سفید رنگ های قرمز سرد یا قرمزهای شاه توتی با ته رنگ آبی بهتر است.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۲۰ شیک ترین و زیباترین رنگ مو در سال ۲۰۲۲: رنگ های قرمزی که باید امتحان کنید

بهترین سایه های قرمز برای پوست روشن

بهترین رژ لب قرمز برای پوست روشن، رژ لبی است که رنگ قرمز طبیعی آن به پوست شما جلوه زیباتری بدهد. به دنبال رنگ‌های قرمز سرد باشید که از آبی و بنفش در مقابل نارنجی برای ظاهری جذاب تر به عنوان پایه استفاده می‌کنند. بهترین بخش قرمزهای سرد این است که قرمز سرد می‌توانند دندان‌های شما را سفیدتر نشان دهند.

انتخاب بهترین رژ لب قرمز ، بهترین سایه های قرمز برای همه رنگ های پوست

در دنیای قرمزها، تعداد کمی وجود دارد که به طور جهانی مناسب همه رنگ پوستی است. رژ لب مات قرمز رترو، گزینه خوبی است. این رژ لب واقعاً برای هر چهره‌ای عالی به نظر می‌رسد. زیرا ته‌رنگ‌های آبی در این رژ لب کاملاً مناسب است. غالباً، سایر شرکت‌های آرایشی، رنگ زرد یا نارنجی زیادی به رژ لب‌های قرمز خود اضافه می‌کنند که باعث می‌شود رژ لب در برخی از رنگ‌های پوست، بسیار روشن به نظر برسد.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: چرا هیتلر از رژ قرمز متنفر بود؟

 

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان