جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
1
(1)

درد شدید و احساس سوزش در ناحیه کمر و گردن یکی از شایع ترین مشکلاتی است که کارگران خانه با آن مواجه می شوند. پس روغن منیزیم چیست، آیا برای درد مفید است؟  درد کمر و گردن یکی از شکایاتی که کارمندان پشت میز نشین همواره دارند. با افزایش زندگی ماشینی، شکایات کارمندان نیز روز به روز در حال افزایش است. در این مطلب کوتاه از سری مقالات بخش سلامت خبرنامه، خواص شگفت انگیز روغن منیزیم برای تسکین درد کمر و گردن مورد بررسی قرار گرفته است.

درد ناشی از بی تحرکی و استرس، به ویژه اختلال وضعیت بدن، می تواند غیر قابل تحمل شود و کیفیت زندگی را کاهش دهد. در این مرحله برای کسانی که می خواهند به جای مداخلات جراحی از طب جایگزین بهره مند شوند، روش های مختلفی وجود دارد. سوالاتی مانند چگونگی خلاص شدن از گردن درد، آنچه برای کمردرد شدید مفید است، اغلب توسط هزاران نفر پرسیده می شود.

تیم سلامت خبرنامه با بررسی موضوع و مشورت با پزشکان طب گیاهی فرمولی را امروز برای شما تدارک دیده است. با استفاده منظم از این فرمول قطعاً درد کمر و گردن شما تسکین می یابد. علاوه بر فواید روغن منیزیم، تکنیک استفاده را نیز برای شما توضیح خواهیم داد.

روغن منیزیم برای تسکین درد کمر و گردن چیست؟

منیزیم یک ماده مغذی ضروری است. عملکردهای زیادی در بدن دارد. عملکرد عصب و ماهیچه را تنظیم می کند. بنابراین برای تسکین درد مفید است.

روغن منیزیم مایعی است که در آن ماده معدنی منیزیم به عنوان مکمل وجود دارد. اگرچه نام آن روغن است، اما در واقع روغن نیست. روغن منیزیم که سال ها در زمان های قدیم مورد استفاده مردم قرار می گرفت، مخلوطی است که از مولکول های کلر منیزیم به دست می آید.

می توانید روغن منیزیم را به صورت اسپری به پوست خود بمالید. می توانید از آن برای ماساژ استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اگر پس از بیدار شدن در صبح احساس درد در کمر و گردن دارید، این مطلب را بخوانید!

فواید روغن منیزیم

روغن منیزیم به تعادل چربی در پوست های چرب کمک می کند. همچنین می تواند با ایجاد تعادل سبوم از درخشندگی بیش از حد پوست جلوگیری کند. از طرفی از سفت شدن بافت صورت و گردن نیز پشتیبانی می کند.

روغن منیزیم برای جلوگیری از حملات میگرنی مفید است و سردرد را تسکین می دهد. گردش خون را تنظیم و فشار خون را تحت کنترل نگه می دارد. روغن منیزیم یک ماده فعال است که سلول های عصبی را تحریک می کند. در کاهش استرس و تنش موثر است. به این ترتیب از اختلالات خواب نیز جلوگیری می کند.

اگر دچار گرفتگی ناگهانی مکرر می شوید، ممکن است به کمبود منیزیم مشکوک شوید. روغن منیزیم درد عضلات و مفاصل را التیام می بخشد.

مطلب مرتبط: ۱۰ راهکار بسیار موثر برای درمان درد گردن در خانه

چگونگی استفاده از روغن منیزیم برای تسکین درد کمر و گردن

روغن منیزیم برای کسانی که از کمردرد و گردن درد رنج می برند توصیه می شود. در مورد نحوه استفاده از روغن منیزیم برای کسانی که درد شدید و احساس سوزش دارند، به نکات زیر باید توجه کرد.

ابتدا روغن منیزیم را روی ناحیه دردناک بمالید.

سپس با پلاستیک چسبناک یا سلیفون بپیچید.

این منطقه در طول شب گرم نگه داشته می شود.

به لطف گردش گرما در ناحیه، درد تسکین می یابد.

می توانید آن را صبح با آب گرم بشوئید.

مطلب مرتبط: درمان های خانگی کمردرد:۱۶ راهکار موثر که درد کمر را در خانه تسکین بدهید

طرز تهیه اسپری روغن منیزیم در خانه

مواد مورد نیاز
1/2 فنجان کلرید منیزیم متبلور
1/2 فنجان آب مقطر
یک کاسه شیشه ای یا پیمانه اندازه گیری شیشه ای

بیشتر بخوانید: رفع گرفتگی گردن: چگونه خشکی گردن را در یک دقیقه (یا کمتر) از بین ببریم

طرز ساخت

آب مقطر را بجوشانید. استفاده از آب مقطر برای افزایش ماندگاری مخلوط بسیار مهم است.
کلرید منیزیم متبلور شده را در ظرف شیشه ای ریخته و روی آن آب جوش بریزید. خوب مخلوط کنید تا کاملا حل شود. سپس اجازه دهید تا خنک شده و سپس در بطری اسپری قرار دهید. حداقل شش ماه در دمای اتاق قابل نگهداری است. آن را برای استفاده روزانه در حمام قرار دهید.

توجه: اگر ترجیح می دهید قبل از خواب از روغن منیزیم استفاده کنید، می توانید 10 قطره از یکی از اسانس های مورد علاقه خود را در آن بریزید.

مطلب مرتبط: ۸ راهکار موثر درمان درد گردن و شانه در خانه

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان