جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
0
(0)

گاهی اوقات نخوه تمیز کردن برس‌های آرایشی ممکن است سخت به نظر برسد. اما نباید آن را نادیده بگیرید زیرا برس‌های آرایشی مکانی برای تجمع باکتری‌ها است. تمیز کردن منظم برس‌ها نه تنها به ظاهر و وضعیت کلی برس‌های شما کمک می‌کند، بلکه از شر تمام میکروب‌های مخرب پنهان شده در بین موهای برس خلاص می‌شود. اما چگونه باید برس‌های خود را تمیز کنید؟ باید گفت هیچ چیز بهتر از یک پاک‌سازی عمیق قدیمی یک بار در هفته نیست. اما شما گزینه‌های زیادی دارید. در این مطلب خبرنامه، یک لیست ساده از نحوه تمیز کردن برس های آرایشی و تمام روش هایی که می توانید به برس های آرایش خود تمیز کنید، آورده شده است.

نحوه تمیز کردن برس های آرایشی با استفاده از پاک کننده های آماده در فروشگاه

خرید پاک کننده‌های برس آرایشی از پیش فرموله شده برای زمانی که سرتان شلوغ است، عالی است. میکاپ آرتیست‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند تا برس‌ها را بهداشتی نگه دارند. و شما زمانی که زمان لازم برای شستشوی عمیق و خشک کردن یک شبه را ندارید، می‌توانید از آن استفاده کنید. دستورالعمل استفاده از این پاک کننده ها ساده و آسان است. باید محلول را مستقیماً روی برس اسپری کنید یا بریزید و آن را روی پارچه یا حوله کاغذی ماساژ دهید تا مواد آرایشی پاک شود.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۲۴ ترفند زیبایی که امتحان خود را پس داده‌اند

صابون ظرفشویی و شامپو بچه را انتخاب کنید

اگر می‌خواهید، بدانید از چه نوع شامپو یا صابون‌هایی برای تمیز کردن برس‌ها استفاده کنید، صابون‌های کاستیل مانند دکتر برونرز، صابون ظرف‌شویی و حتی شامپوهای بچه برای شستشو به اندازه کافی مناسب هستند. با صابون ظرفشویی، به یاد داشته باشید: مقدار کمی از آن کافی است. و اکثر آن‌ها برای از بین بردن چربی‌های سنگین فرموله شده‌اند. هنگام استفاده از صابون‌ها و شامپوهای مایع، ابتدا برس را خیس کنید تا به پاک کننده‌گی آن کمک کنید.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۱۲ رمز و راز داشتن چهره ای خیره کننده و زیبایی بدون آرایش

یک شامپوی خشک برای برس های آرایشی را امتحان کنید

شامپوی خشک برای تمیز کردن برس‌ها در واقع وجود دارد، و این عالی است. استفاده از شامپوی خشک فرموله‌شده برای برس‌های آرایش، برای استفاده روزانه یا هفتگی بی‌خطر است. هر زمان که از برس استفاده می‌کنم، همیشه از یک حوله کاغذی یا پارچه برای پاک کردن لایه رویی الیاف برس استفاده کنید. سپس، بسته به میزان خلاقیت خود در یک محصول، اسپری خشک‌شوی سریع را به این فرآیند اضافه کنید تا به از بین بردن تمام ذرات آرایشی از موهای برس کمک کند. شامپو خشک بسیار موثر است و برای مسافرت یا تمیز کردن سریع در پایان هر بار استفاده عالی است. بدون نیاز به آب و بی وقفه استفاده کنید.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: حفظ جوانی و زیبایی با ۱۰ راهکار بسیار موثر

نحوه تمیز کردن برس های آرایشی با کمک دستکش

احتمالاً یکی از استانداردترین روش‌های تمیز کردن برس‌های آرایشی پوشیدن دستکش‌های لاستیکی تمیز است. تا پاک‌کننده را روی کف دست بریزید، برس‌های مرطوب را ماساژ دهید. برس های آرایشی خود را زیر آب ولرم بشویید، و آن را فشار دهید تا مواد اضافی آن پاک شود و بگذارید خشک شود. اگر دستکش ندارید، و از دستان برهنه استفاده می‌کنید، مطمئن شوید آب خیلی داغ نباشد تا دست خود را نسوزانید. اگر به تازگی برس‌های آرایشی جدیدی خریداری کرده‌اید، توصیه می‌شود از همان ابتدا با شامپوی خوب بشویید. “همیشه برس‌های جدید را قبل از استفاده از آن‌ها برای اولین بار بشویید. درست مثل تمیز کردن لباس‌های زیر قبل از پوشیدن آن‌ها، همین امر در مورد برس‌ها قبل از تماس با پوستتان نیز صدق می‌کند.”

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۲۴ ترفند زیبایی که امتحان خود را پس داده‌اند

از پد پاک کننده سیلیکونی استفاده کنید

استفاده از یک پد تمیز کننده برس سیلیکونی مجهز به برآمدگی‌ها یا شیارهای ریز برجسته می‌تواند به پاک کردن ناخالصی‌ها کمک کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری شوینده روی پد بریزید و برس‌های خود را به صورت دورانی بچرخانید. اگر احساس می‌کنید که برس شما کاملاً تمیز نیست، آن را بشویید و سپس فرآیند را دوباره تکرار کنید.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۱۶ ترفند زیبایی ساده که زندگی هر زنی را راحت‌تر می‌کند

یک ماشین تمیز کننده برس را امتحان کنید

چرا باید هر برس را جداگانه تمیز کنید در حالی که دستگاه می‌تواند آن را انجام دهد؟ بله، دستگاه‌های تمیز کننده برس آرایش وجود دارد و برس‌های شما را در زمان کم تمیز و خشک می‌کند. برس‌های خود را وارد کنید و سپس به دستگاه اجازه دهید بقیه کار را انجام دهد. دستگاه در حین اضافه کردن پاک کننده به مخلوط برای تمیز کردن کف، برس‌ها را به اطراف حرکت می دهد. برخی از آن‌ها دارای ویژگی خشک کردن داخلی برای تسریع زمان خشک شدن نیز هستند.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ترفندهای زیبایی از شرق دور: با این ماده ساده درخشش و طراوت را به پوست تان برگردانید

راه حل شما برای نحوه تمیز کردن برس های آرایشی

اگر می‌خواهید از یک پاک کننده ساده استفاده کنید، سرکه سیب تمیز کننده خانگی بسیار محبوب است. یک قاشق چایخوری سرکه را با یک فنجان آب گرم مخلوط کنید. (اگر طرفدار عطر سرکه نیستید، حتی می‌توانید مقداری آب لیمو به مخلوط اضافه کنید.) هر سر برس را کاملاً با این محلول بپوشانید و آبکشی کنید تا آب شفاف شود. اگر تعداد زیادی برس برای تمیز کردن دارید، ممکن لازم باشد کاسه خود را چند بار دوباره پر کنید تا مطمئن شوید که تمام برس‌های آرایشی خود را تمیز کرده‌اید.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: خواص برگ بو: ۲۱ بهترین فایده برگ بو برای زیبایی و سلامتی

به یاد داشته باشید که ضد عفونی کنید

علاوه بر شامپو زدن و شستن برس ها، روش ضد عفونی کردن را نیز نادیده نگیرید. در حالی که بیشتر صابون‌ها و پاک‌کننده‌های فروشگاهی دارای مواد ضدعفونی‌کننده و ضد میکروبی هستند. ضروری است که برس‌های آرایش خود را حداقل یک بار در ماه با الکل ضدعفونی کنید. (اگر یک آرایشگر حرفه ای هستید، باید برس های خود را بین هر بار استفاده ضدعفونی کنید.) می‌توانید این کار را با اسپری مستقیم الکل روی موها انجام دهید. به یاد داشته باشید که دسته‌های برس را نیز پاک کنید. هنگام استفاده از الکل مراقب باشید زیرا بسیاری از برس ها دارای موهای طبیعی برس هستند.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۸ ماده غذایی معمولی که توانایی های آرایشی پنهانی دارند

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان