طرز تهیه سوپ سیب زمینی خامه ای لذیذ و آسان

توسطامید رضایی

بهمن ۹, ۱۴۰۰ به روز رسانی : بهمن ۹, ۱۴۰۰ ,
طرز تهیه سوپ سیب زمینی خامه ای

سلام! من سراشپز امید هستم! عاشق غذا خوردن، غذا پختن و نوشتن از انواع خوراکی ها و در سایت خبرنامه بهترین روش های پخت و دستور تهیه انواع غذاها، نوشیدنی ها، پیش غذاها و دسرها را برای علاقمندان به آشپزی مینویسم. با من و صفحه ی آشپزی خبرنامه همراه باشید و در این مقاله با آموزش طرز تهیه سوپ سیب زمینی خامه ای لذیذ و آسان با من همراه باشید.

یادتان باشد که این سوپ نه تنها خوشمزه و فوق العاده است بلکه بسیار ساده و نرم است و غذای مناسبی برای کودکان و افراد کهنسال است و از همه مهمتر یک غذای عالی برای زمانی است که رژیم لاغری گرفته اید. پس همین حالا دست به کار شوید و این غذای خوشمزه و ساده را برای امشب بپزید.

سوپ سیب زمینی خامه ای

مواد لازم

  • دو عدد سیب زمینی متوسط پخته شده
  • دو لیوان آب مرغ
  • یک هویج متوسط پخته و خرد شده
  • نصف فنجان پنیر چدار
  • ۲ عدد پیازچه خردشده
  • ۳ قاشق غذاخوری خامه
  • نم و فلفل و آویشن به میزان دلخواه

طرز تهیه

پس از اینکه سیب زمینی ها را پختید پوست آنها را جدا کنید و به صورت مکعب‌های کوچک خردشان کنید؛ نصف هویج و سیب زمینی‌ها را داخل دستگاه مخلوط‌کن بریزید. آب مرغ را به آن اضافه کنید و دستگاه را روشن کنید تا ترکیبی نرم و یکدست ایجاد شود. اکنون، این ترکیب را به یک ماهیتابه منتقل کنید. سپس، خامه‌، فلفل، و باقی‌مانده‌ی سیب زمینی‌ها و هویج را اضافه کنید. این مواد را روی شعله‌ی کم بپزید تا کاملا داغ شوند – ولی نباشد بجوشند. در نهایت، غذای‌تان را با پنیر و پیازچه تزیین کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق کامنت گذاشتن در تمام شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک موضوع درخواستی خود درباره دستورپخت و تهیه خوراکی مورد نظرتان را بیان کنید تا هرآنچه شما دوست دارید برایتان بنویسیم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *