جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

آموزش طراحی لاک ناخن با طرح مرمری که هر دختری عاشقش می‌شود

لاکن ناخن با طرح مرمری
خواندن 3 دقیقه
5
(1)

امروزه یکی از مهمترین جنبه های استایل برای خانم ها، آرایش ناخن است. طراحی ناخن ظریف و پیچیده؛ هر طرحی که فکرش را بکنید، برای زیبایی ناخن ها مورد توجه قرار می گیرد. از طرح های رنگی گرفته تا طرح گل و طبیعت. بدین ترتیب وقتی نوبت به زیبایی و مراقبت شخصی می رسد، در واقع می توانیم کارهای زیادی را انجام دهیم. بنابراین پول خود را برای مانیکور پس انداز کنید. به جای آن بهترین طراحی ناخن را در خانه امتحان کنید. در اینجا یکی از طراحی های ناخن، ساخت مانیکور مرمر در خانه و ترفندهای آن را مشاهده می کنیم. اگر می خواهید درباره طراحی لاک ناخن با طرح مرمری در خانه چیزهای جالبی یاد بگیرید تمام جزئیات در زیر آمده است.

مانیکورهای مرمری

مانیکورهای مرمری با الهام از طرح هایی که ممکن است روی میزهای آشپزخانه یا حمام ببینید، پیچیده هستند و محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.

لاکن ناخن با طرح مرمری

مانیکور با افکت مرمر حدود 2 میلیون پست در اینستاگرام با هشتگ #marblenails جمع آوری کرده است. زیبایی مانیکور مرمر با طیف گسترده رنگ های آن در این است که می توانید سبک را به دلخواه خود سفارشی کنید. با افزودن موج‌های پر جنب و جوش، جسورانه عمل کنید.

لاکن ناخن با طرح مرمری

پیشنهاد می شود: راهنمای انتخاب مدل مو با توجه به فرم صورت: چه مدل مویی به شما می آید؟

لاکن ناخن با طرح مرمری تنها با 5 مرحله آسان

در واقع بسیار آسان است که خودتان یک مانیکور مرمر عالی را در خانه درست کنید. ابتدا مواد را تهیه کنید. رنگ پایه انتخاب کنید. قیچی، سوهان ناخن و فشار دهنده های کوتیکول که برای مانیکور نیاز دارید. همچنین یک یا دو رنگ برای جلوه چرخشی، یک تاپ کت رویه و یک برس کوچک تهیه کنید.

لاکن ناخن با طرح مرمری

پس از آماده کردن ناخن ها، یک یا دو لایه از رنگ پایه خود را بر روی ناخن ها بمالید. هنگامی که رنگ پایه خشک شد، چند نقطه واقعا کوچک و تصادفی با رنگ های اضافی ایجاد کنید. سپس به رنگ پایه اصلی برگردید و چند نقطه از آن رنگ را اضافه کنید تا ترکیب شود.

لاکن ناخن با طرح مرمری

برای رسیدن به همان ظاهر می توانید از روش آلاباستر نیز استفاده کنید. این یک تکنیک هنر ناخن است که در آن لاک ناخن را داخل یک لیوان آب می‌ریزید تا یک چرخش رنگ زیبا روی سطح ایجاد کنید و سپس از آن برای ایجاد کردن طرح استفاده کنید. برای یک مانیکور مرمر معمولی، لاک ناخن را مستقیم به ناخن می زنند، در حالی که روی ناخن های آلاباستری، ابتدا لاک ناخن را روی سطح آب می زنند. سپس  ناخن را با چرخش به لاک ناخن در آب آغشته می کنند.

لاکن ناخن با طرح مرمری

برای شروع، همه چیزهایی را که برای مانیکور مرمری معمولی نیاز دارید جمع آوری کنید. اما این بار یک کاسه آب کم عمق و یک خلال دندان نیز اضافه کنید. ناخن های خود را با یک مانیکور معمولی آماده کنید و دو لایه از رنگ پایه دلخواه خود را بمالید. از ناخن‌های دارای نقش مرمری که به نظر جدید می‌آیند، لذت ببرید. با هر ترکیبی که می خواهید. با استفاده از مقالات بخش مد خبرنامه،استایل و ظاهری شیک و متفاوت داشته باشید

پیشنهاد می شود: ۷ استایل زمستانی شیک و مد روز که در این زمستان بدرخشید

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان