جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3
(2)

زمانی که وارد رابطه با دختری می شوید، انتظار دارید او دختری عاقل، بالغ و کامل باشد. اما ممکن است پس از مدتی احساس کنید او برخلاف انتظار شما، به بلوغ فکری و عاطفی نرسیده است. متوجه می شوید که سخنان، رفتارها و واکنش های او بسیار سطحی و کودکانه است. اما ممکن است هنوز مطمئن نباشید که ایا واقعا او دختر کاملی است یا هنوز در دنیای کودکانه گذشته خود سیر می کند. دقت در رفتارها و عملکرد یک دختر می تواند، برای شناخت او کافی باشد. در این مقاله به ویژگی های دختر نابالغ از نظر فکری و عاطفی اشاره شده است.

۱.دختر نابالغ از نظر فکری و عاطفی زندگی خیلی پیچیده ای دارد

او دختری است که از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر کار می کند اما نمی تواند زندگی خود را سر و سامان دهد. او دائماً با استرس دست و پنجه نرم می‌کند. زیرا نمی‌تواند زمان کافی را برای انجام کارهایی که می‌خواهد صرف کند. با این حال ۳ تا ۴ بار در هفته بیرون می‌رود. والدین او هنوز بیشتر قبض های او را می پردازند. زیرا به نظر می رسد که رشته تحصیلی و شغل او هنوز نمی تواند مصارف او را تامین کند. دقت کنید این واقعا پیچیدگی عجیبی است.

پیشنهاد می شود بخوانید: ویژگی های مرد نابالغ: ۱۰ نشانه که مرد مورد علاقه تان بلوغ فکری ندارد!

۲.او نمی تواند بدون مشورت با پدرش تصمیم بگیرد

تصمیم گیری با اطمینان نشانه یک بزرگسال واقعی است. شاید شما هیچ اطمینانی نداشته باشید که این تصمیم درست است. اما به عنوان یک بزرگسال تصمیم می گیرید، اگر اشتباه بود از آن درس می گیرید و ادامه می دهید. اگر دختری که  شما با او وارد رابطه شده اید، نیاز به یک کنفرانس تلفنی با پدرش دارد، در باره او تجدید نظر کنید. زیرا او هنوز به بلوغ کامل نرسیده و نمی تواند به صورت مستقل خودش تصمیم بگیرد.

پیشنهاد می شود بخوانید: ۱۰ نشانه که با یک فرد خودشیفته رابطه دارید!

۳.  او دچار اختلال فومو یا ترس از دست دادن است

ترس از دست دادن که به نام فومو نیز شناخته می شود، یکی از بدترین اختلال هایی است که ممکن است زنان جوان با آن مواجه شوند. این اختلال باعث اضطراب شدید، افسردگی و استفاده مزمن از عبارت ای کاش اینجا بودی، ای کاش این کار رانمی کردم… می شود. واقعا دشوار است با کسی وارد رابطه شوید که او دچار فومو است. ممکن است شما با او قرار عاشقانه بگذارید اما در وسط قرار شما را ترک کند و با دوستانش به خرید برود.

پیشنهاد می شود بخوانید: ۷ نشانه که نشان می دهد، شما با یک مرد کودک وارد رابطه شده اید

۴. او به طور مداوم در مورد رابطه های گذشته اش صحبت می کند

شما دوست دارید در مورد دختری که با او وارد رابطه شده اید، بیشتر بدانید. اما اگر او مدام در مورد رابطه های گذشته خود بگوید و با خوشحالی از خاطره هایش تعریف کند، تحملش دشوار است. یادآوری از گذشته برای یک رابطه جدید حس جالبی را برای طرف مقابل تان منتقل نمی کند. بنابراین فقط یک دختر نابالغ و کودک صفت می تواند چنین شیوا و رسا از رابطه های گذشته اش برای تان تعریف کند.

۵.  او به بلوغ فکری و عاطفی نرسیده و نمی تواند در مورد چیزی منطقی صحبت کند

زمانی که متوجه می شوید، دختری را که با او وارد رابطه شده اید، مدام با داد و فریاد بحث می کند، در مورد او تجدید نظر کنید. چرا که او نمی تواند به شیوه ای منطقی و با آرامش با شما بحث کند. دختری که هنوز به بلوغ فکری و عاطفی نرسیده دایما سعی می کند، کودکانه جیغ و داد کند و با دعوا حرفش را به کرسی بنشاند. بهتر است از او فرار کنید. زیرا، مسایل بزرگتر در زندگی مستلزم کسی است که بتواند منطقی و عاقلانه با آن برخورد کند.

۶. او نمی تواند روابط اجتماعی شما را با سایر زنان بپذیرد

دنیای اجتماعی انسان ها مستلزم روابط زیاد با مردان و زنان مختلف است. ممکن است خیلی از دوستان تان زن باشند. اگر دختر مورد نظر تان، نمی تواند روابط اجتماعی شما را با زنان تحمل کند، نشان می دهد، او به بلوغ فکری نرسیده است. ادامه رابطه با چنین دختری، نمی گذارد آب خوش از گلوی تان پایین برود. زیرا او مدام شما را چک می کند و در مورد هر زنی که او را می شناسید، شما را بازجویی می کند.

۷. ویژگی های دختر نابالغ؛ او توجه دیگران را با سلفی های رنگارنگ جلب می کند

دختری که مدام از خودش سلفی های رنگارنگ می گیرد و همیشه در انستاگرام و فیس بوک می چرخد، قصدش جلب توجه دیگران است. زیرا او با هر سلفی که می گیرد، به دنبال تایید دیگران است. لایک ها و کامنت هایش را حساب می کند و از آن لذت می برد. این نشان می دهد که او هنوز در دنیای کودکانه اش سیر می کند و به لحاظ فکری بزرگ نشده است. زندگی واقعی انسان بسیار پیچیده است و نمی شود صرفا به فکر تایید از سوی دیگران بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان