جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
20 بازدید

معجون تقویت سیستم ایمنی: با این ترکیب ساده در فصل سرما ایمن بمانید!

معجون تقویت سیستم ایمنی
خواندن 2 دقیقه
5
(1)

ما هنوز هم به طور کامل از شر ویروس کرونا و کووید-۱۹ خلاص نشده‌ایم. با وجود داروها و واکسن‌های موجود هنوز هم احتمال بروز این بیماری وجود دارد. و در شرایطی که در فصل سرما قرار داریم، چیزی مهم‌تر از تقویت سیستم ایمنی وجود ندارد! در این نوشتار با یک معجون تقویت سیستم ایمنی آشنا خواهید شد. این معجون با مواد ساده و در دسترس همگان آماده می‌شود و می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک شایانی کند. با خبرنامه همراه باشید!

معجون تقویت سیستم ایمنی

یکی از موثرترین معجون ها برای مبارزه با بیماری های فصلی، کرونا و سرماخوردگی معجون ریحان و زردچوبه است. این نوشیدنی سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و به غلبه بر سرماخوردگی و درمان گلودرد کمک می‌کند.

مواد لازم برای تهیه این معجون ساده:

– نصف قاشق چایخوری زردچوبه

– ۸ تا ۱۲ برگ ریحان

– ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری عسل

– ۳ تا ۴ میخک

– ۱ چوب دارچین

طرز تهیه معجون تقویت سیستم ایمنی

یک تابه بردارید و یک لیوان آب به آن اضافه کنید. حالا پودر زردچوبه، برگ ریحان، میخک و چوب دارچین را به آن اضافه کنید. بگذارید اجازه بدهید این ترکیب به مدت 15 دقیقه بجوشد. حتما از آب تصفیه شده استفاده کنید. بعد از 15 دقیقه ترکیب را صاف کرده و کمی صبر کنید تا ولرم شود. برای بهتر شدن طعم این معجون ایمنی می‌توانید مقداری عسل هم به آن اضافه کنید. برای بهبود سیستم ایمنی و درمان سرماخوردگی و آنفولانزا می‌توانید این معجون را دو تا سه بار در روز مصرف کنید.

مطلب مرتبط: ۱۰ داروی گیاهی که برای درمان سرماخوردگی معجزه می کنند

فواید نوشیدن این ترکیب طبیعی برای سلامتی

 

– بیماران دیابتی می‌توانند این نوشیدنی را برای کنترل سطح قند خون خود مصرف کنند

– به بدن شما کمک می‌کند تا از شر سموم خلاص شود و سیستم ایمنی را بهبود می‌بخشد

– مشکلات مربوط به یبوست و حرکت زیاد روده را نیز می‌توان با نوشیدن این معجون حل کرد

– سرماخوردگی و گلودرد را تسکین می‌دهد

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان