جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

تکمیلی/ حمله مهاجمان بر شفاخانه‌ 100 بستر برچی؛ 29 کشته و زخمی برجای گذاشت

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت داخله اعلام کرد که در حمله مهاجمان بر شفاخانه ۱۰۰ بستر دشت برچی، ۱۴ غیرنظامی به‌شمول زنان و دو کودک کشته شده و ۱۵ غیرنظامی دیگر به‌شمول کودکان، زنان و کارکنان صحی زخمی شده‌اند.

وزارت داخله با نشر اعلامیه‌ای گفته است که سه تروریست مسلح، حوالی ساعت ۱۰ قبل از ظهر امروز(سه‌شنبه، ۲۳ثور)، بر شفاخانه ۱۰۰ بستر دشت در حوزه سیزدهم امنیتی شهر کابل، دست به حمله تروریستی زدند که در نتیجه این حمله، ۱۴ غیرنظامی به‌شمول زنان و دو کودک کشته شدند و ۱۵ غیرنظامی دیگر به‌شمول کودکان، زنان و کارکنان صحی زخمی شده اند.

وزارت داخله با نشر اعلامیه‌ای گفته است که سه تروریست مسلح، حوالی ساعت ۱۰ قبل از ظهر امروز(سه‌شنبه، ۲۳ثور)، بر شفاخانه ۱۰۰ بستر دشت در حوزه سیزدهم امنیتی شهر کابل، دست به حمله تروریستی زدند که در نتیجه این حمله، ۱۴ غیرنظامی به‌شمول زنان و دو کودک کشته شدند و ۱۵ غیرنظامی دیگر به‌شمول کودکان، زنان و کارکنان صحی زخمی شده اند

به گفته وی، در نتیجه عملیات پاکسازی نیروهای قطعات خاص پولیس، ۳ تروریست کشته شده و نیروهای امنیتی بیشتر از ۱۰۰ غیرنظامی به‌شمول کارکنان صحی و مریضان، نجات داده شدند.

وزارت امورداخله ضمن محکوم نمودن این “جنایت ضد بشری”، از سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشری تقاضا کرده تا این جنایت را به‌طور جدی پی‌گیری نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان