جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

ابراز خرسندی سفیر اتحادیه اروپا از پیشرفت تلاش‌ها برای توافق میان اشرف غنی و عبدالله

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پیری مایدون، سفیر اتحادیه اروپا در افغانستان، در دیدار با سرور دانش، معاون دوم رییس جمهوری، از پیشرفت تلاش‌ها برای توافق سیاسی میان عبدالله عبدالله و محمد اشرف غنی، ابراز خرسندی کرده است.

دفتر مطبوعاتی معاون دوم ریاست جمهوری‌‌‌‌ در یک خبرنامه گفته است که پیری مایدون، سفیر اتحادیه اروپا در افغانستان بعد از ظهر امروز(شنبه، ۱۳ثور) با سرور دانش، معاون دوم رئیس جمهور در قصر صدارت دیدار و راجع به توافقات سیاسی میان دکتر عبدالله عبدالله و اشرف غنی، روند صلح و نیز مبارزه با شیوع ویروس کرونا در افغانستان، گفت‌وگو کرده است.

سرور دانش در دیدار تاکید کرده که “در توافقات سیاسی میان عبدالله عبدالله با جانب حکومت، روی کلیات و اصول توافق نهایی صورت گرفته و در پیوند به جزئیات آن، توسط نمایندگان دو جانب کار جریان دارد. جزئیات توافق بین دو طرف نیز به زودی نهایی خواهد شد”.

خبرنامه
پیری مایدون، سفیر اتحادیه اروپا در افغانستان، در دیدار با سرور دانش، معاون دوم رییس جمهوری، از پیشرفت تلاش‌ها برای توافق سیاسی میان عبدالله عبدالله و محمد اشرف غنی، ابراز خرسندی کرده است

بر اساس خبرنامه دفتر معاون دوم ریاست جمهوری، در این دیدار پیری مایدون، سفیر اتحادیه اروپا در افغانستان، از پیشرفت در توافقات سیاسی میان عبدالله عبدالله با حکومت افغانستان ابراز خرسندی کرده و گفته که اتحادیه اروپا همیشه در کنار و همکار مردم افغانستان بوده و انتظار دارد که این توافقات به زودی نهایی شود تا مردم افغانستان از رنج مضاعف رهایی پیدا کنند.

سرور دانش در خصوص گفتگوهای صلح در این دیدار با سفیر اتحادیه اروپا، گفته است که حکومت افغانستان گام های لازم را با رهایی زندانیان طالبان، برای نشان دادن حسن نیت در جهت تسریع روند گفتگوهای صلح با طالبان برداشته است. اما او افزوده، تاهنوز هیچ اقدامی برای کاهش خشونت و یا آتش بس از جانب طالبان صورت نگرفته است.

این در حالی است که عبدالله عبدالله، که خود را رییس‌جمور “دولت همه‌شمول” می داند، عصر روز گذشته گفته که توافق‌هایی روی اصول برای حل بحران میان ارگ و سپیدار صورت گرفته و اکنون کار روی جزییات و نهایی سازی توافق میان دو طرف ادامه دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان