جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

ویروس کرونا؛ 140 زندانی از زندان مرکزی پل‌چرخی رها شدند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مسوولان محلی در کابل می‌گویند که بر اساس فرمان ریاست جمهوری و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، 140 زندانی از زندان مرکزی پل‌چرخی آزاد شدند.

دفتر مطبوعاتی مقام کابل با نشر یک خبرنامه گفته است، به تعداد 140 تن زندانی بر اساس فرمان ریاست جمهوری، به منظور اتخاذ تدابیر احتیاطی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، روز گذشته(جمعه، 15حمل) از زندان مرکزی پل‌چرخی رها شدند.

coronavirus5

در این خبرنامه آمده است، مجازات افرادی که رها شدند، شامل جنحه بوده، یا مدت زندانی‌شان کمتر از پنج سال بوده که بعد از چک و معاینه از بند رها شدند.

قابل یادآوری است که بر اساس این خبرنامه، طی سه روز گذشته، 11 زن، 140 مرد و 23 تن محجوزین که مجموع آن 174 تن می‌شود، از زندان در کابل رها شده‌اند.

گفتنی است که روند رهایی زندانیان مطابق به فرمان محمد اشرف غنی در ولایات مختلف ادامه دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان