جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزارت معارف: طرح بدیل ارایه خدمات آموزشی به ریاست جمهوری فرستاده شده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت معارف کشور اعلام کرده است که طرح بدیل ارایه خدمات آموزشی در حالت اضطرار به ریاست جمهوری فرستاده شده است.

وزارت معارف امروز چهارشنبه(6حمل) در یک اعلامیه‌ گفته است، این طرح که به هدف ارایه خدمات آموزشی در دوره تعطیلات برای دانش آموزان، جلوگیری از ضیاع وقت، تکمیل نصاب آموزشی و استفاده موثر از دوره تعطیلات تهیه شده، پس از تایید ریاست جمهوری اجرایی خواهد شد.

وزارت معارف افزوده است که بر اساس این طرح، با استفاده از وسایل ارتباط همگانی، زمینه آموزش از راه دور برای دانش آموزان تمامی دوره‌های آموزشی به سطح برنامه‌های “تعلمیات عمومی، تعلمیات اسلامی، سوادآموزی، تربیه معلم، اطفال خارج از مکتب، اطفال عودت کننده و بیجا شده‌های داخلی” فراهم می‌شود.

moe

بر اساس این اعلامیه، وزارت معارف سه روش متداول آموزشی شامل خودآموزی، تدریس از راه دور و تدریس در تجمعات بسیار کوچک را با رعایت رهنمودهای بهداشتی وزارت صحت عامه در نظر گرفته و مضامین درسی را به دو بخش مضامین خودآموز یا علوم اجتماعی و مضامین ساینسی تقسیم کرده است.

این وزارت خاطرنشان کرده که زمینه تدریس مضامین علوم اجتماعی یا مضامین خودآموز از طریق رادیوهای مرکزی و محلیِ دولتی و شماری از رسانه‌های محلی خصوصی فراهم می گردد و دانش‌آموزان دوره‌های لیسه و متوسطه از طریق مطالعه‌ خودی نیز می‌توانند به خودآموزی بپردازند.

وزارت معارف خاطرنشان کرده که زمینه آموزش مضامین علوم ساینسی که نیاز به تدریس حضوری از طریق معلم دارد، از طریق تلویزیون‌ها فراهم می‌شود.

گفتنی است که مراکز آموزشی خصوصی نیز شامل این طرح  است.

به گفته وزارت معارف، آزمون دروس ارایه شده از طریق وسایل ارتباط همگانی و سایر گزینه‌ها، در وسط سال اخذ می‌گردد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان