جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزارت مالیه: واردات کالا از بندر اسپین بولدک آغاز شده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت مالیه می گوید که بندر اسپین بولدک ـ چمن در ولایت قندهار و مرز با پاکستان، به روی تاجران باز و واردات کالا از این بندر آغاز شده است.

وزارت مالیه امروز شنبه(2 حمل) با نشر یک خبرنامه گفته، پس از گفتگوهای همایون قیومی، سرپرست این وزارت با مقامات پاکستانی، گذرگاه اسپین بولدک ـ چمن حوالی ساعت 8 صبح امروز باز و واردات از این بندر آغاز شده است.

در خبرنامه وزارت مالیه آمده است که تاکنون 50 موتر از کالاهای وراداتی وارد افغانستان شده و این روند ادامه دارد.

بر اساس اطلاعات وزارت مالیه، حدود 2 هزار موتر باری در بندر اسپین بولدک موجود است و ابتدا حق ورود به موترهای حامل مواد خوراکی داده می‌شود.

photo_2020-03-21_11-48-15

به گفته وزارت مالیه، تلاش‌ها جریان دارد بندر تورخم و غلام خان نیز به روی تاجران باز شود.

این در حالی است که عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان، روز گذشته گفته بود که دستور بازگشایی گذرگاه چمن – اسپین‌بولدک را صادر کرده تا موترهای باری گیرمانده تاجران افغانستان در پشت این گذرگاه وارد افغانستان شود.

پیش‌ از این عبدالله عبدالله اعلان کرده بود که پاکستان گذرگاه اسپین بولدک را به درخواست او به روی موترهای تاجران افغانستان باز کرده است.

گذرگاه اسپین بولدک ـ چمن پس از افزایش واقعات مثبت ویروس کرونا در افغانستان مسدود شده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان