جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

حساب‌دهی دولت به ملت؛ وزارت مخابرات در سال مالی 98، 60 میلیون دالر صرفه جویی داشته است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی می گوید که این وزارت در سال مالی 1398، مبلغ 60 میلیون دالر امریکایی صرفه جویی داشته، از پروژه های غیرموثر جلوگیری به عمل آورده و 13 پروژه دیگر بازنگری و اصلاح شده است.

فهیم هاشمی که امروز چهارشنبه(7حوت) در برنامه حساب دهی دولت به ملت صحبت می کرد، گفت که وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی 43 درصد بیشتر از هدف تعیین شده عواید جمع آوری نموده است.

hashemi

او افزوده، ترتیب نقشه راه مسیر تکامل سکتور مخابرات، تعریف دیدگاه واضح برای سکتور، ترتیب طرح لایحه وظایف و مسوولیت های وزارت، ترتیب 12 پالیسی، 12 رهنمود و 11 استندرد و ایجاد هماهنگی میان ادارات ذیربط و سکتور؛ از دست آوردهای عمده وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در سال مالی 1398 است.

سرپرست وزارت مخابرات گفت، در سال مالی جاری پروژه ریم تایم به فعالیت آغاز نمود و قسمت اول آن به بهره برداری سپرده شد. هدف از ایجاد این سیستم، نظارت بر روند گردآوری 10 درصد محصول خدمات مخابراتی، نظارت بر عواید سکتور مخابرات و تضمین عواید می باشد.

گفتنی است که به گفته هاشمی، تادیه معاشات از طریق موبایل در وزارت معارف آغاز شده و به گونه مجموعی در 8 ولایت، بیش از 63 هزار تن راجستر شده اند. همچنان در وزارت کار و اموراجتماعی به گونه مجموعی در 13 ولایت بیش از 6500 تن راجستر شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان