جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کمک 232 میلیون یورویی اتحادیه اروپا برای مبارزه با ویروس کرونا

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

اتحادیه اروپا می گوید که برای تقویت آمادگی جهانی، پیشگیری و مهار ویروس کرونا، یک بسته جدید کمک مالی به ارزش ۲۳۲ میلیون یورو را اعلام کرده است.

اتحادیه اروپا امروز سه‌شنبه(6حوت) با نشر یک اعلامیه گفته است که بخشی از این کمک ها به زودترین فرصت به بخش‌های مختلف اختصاص می‌یابد و بقیه آن در ماه‌های آینده فراهم خواهد شد.

بر اساس این اعلامیه، از جمله ۲۳۲ میلیون یورو کمک اتحادیه اروپا، ۱۱۴ میلیون آن برای مجادله با کروناویروس در اختیار سازمان صحی جهان قرار می‌گیرد.

اتحادیه اروپا در افغانستان گفته است که این کشور نیز از این کمک بهره‌مند خواهد شد.

EU

اورسولا ون در لین، رییس کمیسیون اروپا گفته است: “با افزایش روند قضایا، صحت عمومی اولویت شماره یک است، چه باعث افزایش آمادگی در اروپا، چه در چین و چه در جاهای دیگر شود، جامعه جهانی باید با هم همکاری کند”.

از سویی هم یناز لنارشیچ، کمیشنر مدیریت بحران و هماهنگ‌کننده واکنش اضطراری اروپا گفته است که ویروس کرونا جان بیش از 2 هزار و 600 تن را گرفته و اکنون چاره‌ای جز آماده سازی در همه سطوح وجود ندارد.

او تاکید کرده: “بسته کمک‌های جدید ما از سازمان صحی جهان حمایت می‌کند و بودجه را هدف قرار می‌دهد تا کشورهایی که سیستم‌های صحی ضعیف‌تری دارند، عقب نماند. هدف ما مهار شیوع بیماری در سطح جهانی است.”

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان