جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

افغانستان به ائتلاف جهانی حمایت از آزادی رسانه‌ها پیوست

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

افغانستان تعهدنامه عضویت در ائتلاف جهانی حمایت از آزادی رسانه‌ها را امضا کرد.

سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری امروز دوشنبه(7دلو) در یک نشست مشترک با حضور مقام های حکومتی، سفیر کانادا و شارژدافیر سفارت بریتانیا در کابل، تعهدنامه‌ دولت افغانستان برای عضویت در ائتلاف جهانی حمایت از آزادی رسانه‌ها را امضا کرد.

danisj

دفتر معاونت دوم ریاست جمهوری در یک خبرنامه در این مورد گفته است که برای دعوت از افغانستان به عضویت در این ائتلاف جهانی، نامه‌ای به امضای وزیر خارجه دولت بریتانیا عنوانی شخص سرور دانش، معاون رئیس جمهور نیز فرستاده شده است.

گفتنی است که ایتلاف جهانی حمایت از آزادی رسانه‌ها به ابتکار دولت‌های بریتانیا و کانادا روی دست گرفته شده و تاکنون ۳۴ کشور عضویت این ائتلاف جهانی را به دست آورده اند. افغانستان سی و پنجمین کشوری است که عضویت این ایتلاف جهانی را به دست آورده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان