جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

معرفی راس ویلسون به عنوان شارژدافر و سرپرست سفارت امریکا در کابل

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت امورخارجه آمریكا تا زمانی كه سفیر جدیدی تعیین شود، راس ویلسون را به عنوان شارژدافر در سفارت آمریكا در كابل مقرر كرده است.

به گفته یک مقام آمریکایی، انتظار می‌رود که راس ویلسون به زودی وارد کابل شود.

راس ال. ویلسون یک افسر سابق خدمات خارجی ایالات متحده بوده که به عنوان سفیر این کشور نیز کار کرده است. وی سفیر ایالات متحده در ترکیه با رتبه شخصی وزیر – مشاور بوده است.

گفته میشود كه كارن دكر، معاون سفیر آمریكا در كابل، تا زمان ورود ویلسون به عنوان شارژدافر، ایفای وظیفه خواهد کرد.

US

این در حالیست که جان بس، سفیر ایالات متحده در افغانستان روز دوشنبه پس از دو سال خدمت در این کشور از دسامبر 2017، از سمت خود کنار رفت.

جان بس در حساب توییتر خود نگاشته است: “وقت آن است که من و هالی از افغانستان خارج شویم. ما خاطرات خود را از تعطیلات عید در سال 2018 گرامی خواهیم داشت؛ وقتی صلح سرتاسر کشور را فرا گرفت و افغان‌ها دیدند که برای هر دو طرف ممکن است خشونت را متوقف کند”.

وی تأکید کرد که او مشتاقانه منتظر بازگشت به یک افغانستان صلح‌آمیز است.

جان بس اضافه کرد: “امید من صمیمانه این است كه رهبران و شهروندان سراسر كشور بتوانند قدرت را در وحدت پیدا كنند، اختلافات خود را كنار بگذارند و با هم برای مذاكره برای حل و فصل سیاسی با طالبان تلاش كنند. افغان ها و این کشور زیبا سزاوار چیزی کمتر از آن نیستند”.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان