جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

میلی: امریکا تا وقت ضرورت به حضور خود در افغانستان ادامه می‌دهد!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مارک میلی، رییس ستاد مشترک ارتش امریکا می گوید، حکومت امریکا و ارتش این کشور برای حضور در افغانستان، ادامه کمک‌ها و مبارزه با تهدیدهای ناشی از دهشت‌افکنی متعهد است و به حضور خود در افغانستان تا وقت نیاز و ضرورت ادامه می‌دهد.

ریاست اجرایی حکومت امروز پنج شنبه(7قوس) در یک‌ خبرنامه گفته است که رییس مشترک ستاد ارتش امریکا این اظهارات را در دیدار با عبدالله عبدالله بیان کرده است.

میلی در این دیدار با اشاره به گزارش رسانه ها مبنی بر خروج نیروهای امریکایی از افغانستان، گفته است که “حکومت ایالات متحده و ارتش این کشور برای حضور در افغانستان، ادامه کمک‌ها و مبارزه با تهدیدهای ناشی از دهشت‌افکنی متعهد است و ما به حضور خود در کنار شما تا وقتی که نیاز و ضرورت باشد، ادامه می‌دهیم.”

milly and abdullah

این نظامی بلندپایه امریکایی افزوده است که ایالات متحده از تلاش‌های صلح در افغانستان حمایت می‌کند و امیدوار است این تلاش‌ها برای دست‌يافتن به صلح دایمی و ثبات کمک نماید.

او همچنان ابراز امیدواری کرده که انتخابات ریاست جمهوری منتج به شکل‌گیری یک حکومت مشروع در افغانستان گردد و طرف‌ها روی ادامه‌ روند سیاسی توافق نمایند.

عبدالله عبدالله نیز در این دیدار ضمن قدردانی از کمک های امریکا تاکید کرده است: “جنگ در افغانستان ادامه دارد، اما طالبان و گروه‌های دهشت‌افکن به دلیل قوت و توانایی نیروهای مسلح کشور و همکاری قوای حمایت قاطع، نتوانستند به اهداف و برنامه‌های خود دست یابند.”

رییس اجرایی حکومت خاطرنشان کرده که طالبان و داعش در بخش‌های مختلف افغانستان متحمل تلفات سنگینی شده‌اند، اما صلح از اولویت‌های حکومت افغانستان به شمار می رود.

عبدالله شفافیت در روند انتخابات را ضامن مشروعیت حکومت آینده افغانستان خوانده، تاکید کرده که کمیسیون‌های انتخاباتی وظایف خود را مسوولانه انجام دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان