جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

عواید مالیاتی و گمرکات سال مالی ۹۸ به 165 میلیارد افغانی رسیده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مسوولان در وزارت مالیه می گویند که مجموع عواید مالیاتی و گمرکات، از ابتدای سال مالی 1398 تا اکنون به 165 میلیارد افغانی رسیده و این رقم تا پایان سال مالی افزایش خواهد یافت.

ولید تمیم، معین عواید و گمرکات وزارت مالیه امروز یکشنبه(19عقرب) در یک نشست خبری در کابل گفت، میزان مجموعی عواید جمع آوری شده تا اکنون ۱۱ درصد افزایش را در مقایسه با سال گذشته نشان می دهد.

walid tamim

تمیم افزود؛ کار ایجاد ترازوی دیجیتال برای گمرک ولایت نیمروز آغاز شده و این ترازو برای گمرک ننگرهار نیز فراهم شده و قرار است تاسه ماه آینده گمرکات غرب و ننگرهار، با ترازوی دیجیتالی مجهز شود.

او ادامه داد که کمره های مدار بسته در ساحه گدام های ولایت ننگرهار نیط فعال گردیده و این برنامه در سایر گدام های گمرکات نیز عملی می گردد. همچنین مراحل خریداری اسکنرها برای گمرکات کشور صورت گرفته و به مرحله تدارکات رسیده است.

معین عواید و گمرکات وزارت مالیه خاطرنشان کرد که قبل از این، مدت زمان تصفیه مالی مالیات دهندگان زمانگیر بود و اکنون کاهش یافته است.

تمیم همچنان افزود، شمار شرکت هایی که جواز دریافت کرده اند و از چند سال به این سو فعالیت تجارتی ندارند، جوازشان تمدید نخواهد شد و قرار است لیست ۵۰ هزار شرکت از این دست، با وزارت مالیه شریک ساخته شود.

به گفته او، فصل انتخابات ظاهرا بر کار تجارت تاثیر گذاشته که با اعلان نتایج انتخابات، بازار کار و بار رونق بیشتری خواهد گرفت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان