جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

تعویق نشست بین الافغانی چین؛ هنوز هیات اشتراک کننده حکومت تشکیل نشده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مسوولان در وزارت دولت در امور صلح می گویند که نشست بین الافغانی چین به مدت نامعلومی به تعویق افتاده است.

ناجیه انوری، سخنگوی وزارت دولت در امور صلح امروز شنبه(4عقرب) به خبرنامه گفت: “نشست بین الافغانی چین که تاریخ های متفاوتی برایش در نظر گرفته شده بود، برای مدتی نامعلومی به تعویق افتاده است”.

نوری افزود: “دلیل تعویق نشست بین الافغانی چین هنوز مشخص نیست و فکر می کنم دلیل تعویق این نشست آمادگی کلی و لوژیستکی برنامه است که آنها می خواهند بهتر آمادگی داشته باشند.”

taliban

سخنگوی وزارت دولت در امور صلح تاکید کرد، این نشست لغو نشده، اما به تعویق افتاده است و هنوز تاریخ مشخصی برای برگزاری آن از سوی دولت چین اعلان نشده است.

ناجیه نوری خاطرنشان کرد که حکومت افغانستان روی یک هیات با یک ترکیب مناسب کار می کند و قرار است این هیات در تاریخ بعدی برگزاری این نشست، در آن اشتراک کند.

پیش از این صدیق صدیقی، سخنگوی ریاست جمهوری در توییتی گفته بود که هیات اعزامی حکومت به چین را در زمان مناسب معرفی خواهند کرد.

بر اساس بعضی گزارش ها، قرار بود این نشست برای دو روز در هفتم و هشتم ماه عقرب برگزار شود.

گروه طالبان نیز در توییتی گفته بودند که هیات افغانستان در این نشست از آدرس حکومت نمی تواند نمایندگی کند و اشتراک کنندگان این نشست نظرات شخصی خودشان را بیان می کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان