جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

مشاور امنیت ملی: طالبان در رابطه به صلح و جنگ دیدگاه مشترک ندارند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مشاور امنیت ملی رییس جمهور می گوید که در رابطه به نیت طالبان برای صلح به چشم شک می نگرد و این گروه متفرق و در خصوص جنگ و صلح فاقد یک دیدگاه مشترک است.

دفتر شورای امنیت ملی امروز چهارشنبه(17میزان) در یک خبرنامه گفته است که حمدالله محب این اظهارات را در دیدار با نماینده غیرنظامی ناتو در افغانستان بیان کرده است.

محب در این دیدار افزوده است که حکومت افغانستان نسبت به هر کس دیگر برای آوردن صلح تلاش می کند.

Hamdullah Mohib

مشاور امنیت ملی رییس جمهور تاکید کرده است: “رهبری، نمایندگان سیاسی و جنگجویان میدان نبرد طالبان در فکر و عمل شان با هم اختلاف دارند و همین موضوع باعث شده که گفتگوها و مباحث در ارتباط به صلح با طالبان نتایج خوب نداشته باشد.”

او خاطرنشان کرده است که نیاز است تا به منظور صلح، نخست آتش بس و بعد گفتگوهای بین الافغانی صورت گیرد، تا معلوم گردد طالبان در گفتگوها به چه اندازه صادق هستند و تصامیم شان به کدام سطح و در کدام مناطق عملی می‌گردد.

نماینده غیرنظامی ناتو نیز در این دیدار راه حل هر بحران را گفتگو و تفاهم خوانده و تاکید کرده است که تمام اعضای این سازمان طرفدار تفاهم بین الافغانی بوده و بر همه تعهدات و حمایت خويش از دولت افغانستان پابند هستند.

او همچنان اضافه کرده است که نیروهای افغانستان پیشرفت های خوبی کرده و دستاوردهای شان قابل ملاحظه است و ناتو تلاش های خویش را در راستای حمایت، تجهیز و آموزش این نیروها ادامه می دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان