جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

کشته و زخمی شدن 17 تن در یک رویداد ترافیکی در سمنگان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام‌های محلی در ولایت سمنگان می‌گویند که 17 تن به شمول آمر امنیت فرماندهی پولیس ولایت سرپل در یک رویداد ترافیکی در مربوطات این ولایت کشته و زخمی شده‌اند.

محمد صدیق عزیزی، سخنگوی والی سمنگان در این مورد به خبرنامه گفت: “حوالی ساعت 11 قبل از ظهر امروز شنبه(13میزان) یک رویداد ترافیکی در منطقه قچن دره از مربوطات مرکز سمنگان رخ است”.

accident

عزیزی افزود، در این رویداد ترافیکی یک موتر نوع سراچه با موتر نوع فولدر برخورد کرده که در نتیجه آن 6 تن به شمول آمر امنیت فرماندهی پولیس ولایت سرپل جان باخته و 11 تن دیگر زخمی شده‌اند.

در همین حال، ذبیح‌الله امانی، سخنگوی والی سرپل در گفتگو با خبرنامه، جان باختن امر امنیت فرماندهی پولیس این ولایت را تایید کرد و گفت، آمر امنیت در رخصتی به سر می‌برد و هنگامی که می‌خواست به وظیفه برگردد، در این رویداد ترافیکی جان داده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان