جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

توظیف 30 هزار نیروی امنیتی برای تأمین امنیت 558 مرکز رأی‌دهی در کابل

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

فرمانده عمومی گارنیزیون کابل می‌‌گوید که برای تأمین امنیت 558 مرکز رأی‌دهی در کابل، 30 هزار نیروی امنیتی توظیف شده‌اند.
رازمحمد اوریاخیل امروز پنج‌شنبه(4میزان) در یک نشست مشترک خبری با مسوولین نظامی و غیرنظامی ولایت کابل گفت: “در هماهنگی و تشریک مساعی با تیم امنیتی کابل، تدابیر امنیتی انتخابات ریاست جمهوری به هدف جلوگیری از واقعات تروریستی و غیر مترقبه، گرفته شده است”.
او افزود که رژیم امنیتی کابل در سه کمربند ایجاد شده و گزمه‌های امنیتی و نیروهای هوایی در ولسوالی‌های کابل نیز فعالیت می‌کنند.
در همین حال شیرین شاه، فرمانمده فرقه ۱۱۱ کابل نیز با بیان این‌که آمادگی‌ها برای تأمین امنیت انتخابات در شهر کابل و ولسوالی آن از یک‌ماه به این‌سو جریان دارد، افزود، عملیات‌های پاکسازی در 13 ولسوالی و حوزه‌های 21 و 19 شهر کابل راه‌اندازی شده و شرایط لازم برای رفتن مردم پای صندوق‌های رأی‌دهی، فراهم است.

MOI
سید محمد روشندل، فرمانده پولیس کابل نیز اطمینان داد که باشندگان شهر کابل و ولسوالی‌های آن، با شهامت به پای صندوق‌های رأی‌دهی بروند و به تبلیغات گروه طالبان گوش فرا ندهند.
از سویی هم وحیدالله ترون، رییس دفتر ولایتی کمیسیون انتخابات در کابل در این نشست خبری گفت که تمام 558 مرکز رأی‌دهی شامل 4 هزار و 777 محل، در شهر و ولسوالی‌های ولایت کابل آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ششم میزان است.
ترون با بیان این‌که کارمندان تخنیکی و غیرتخنیکی این کمیسیون آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند، خاطرنشان کرد که انتخابات ریاست جمهوری ششم میزان به ساعت 7 صبح آغاز و ساعت 3 بعد از ظهر پایان می‌یابد. تا ساعت 5 عصر روز شنبه، تمام مراکز رأی‌دهی در ولایت کابل پس از شمارش آراء بسته و مواد حساس و غیرحساس به دفتر مرکزی کمیسیون مستقل انتخابات انتقال خواهد یافت.
در همین حال محمد یعقوب حیدری، والی کابل نیز از بی‌طرفی کامل مسوولین و کارمندان حکومتی در انتخابات ریاست جمهوری اطمینان داد و گفت، تسهیلات لازم برای برگزاری یک انتخابات شفاف فراهم شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان