جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

سفارت انگلیس در کابل گفته‌های حکمتیار و هشدار طالبان را محکوم کرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

سفارت انگلیس در کابل گفته‌های اخیر گلبدین حکمتیار مبنی بر متوسل شدن او به خشونت در صورت تقلب در انتخابات و هشدار گروه طالبان برای ایجاد تهدید امنیتی برای انتخابات را محکوم کرد.
سفارت انگلیس در کابل امروز پنج‌شنبه(4میزان) در توییتراش نگاشته است: “ما تهدیدات طالبان و آقای حکمتیار به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری مبنی بر افزایش خشونت‌ها را محکوم می‌کنیم.”

UK Embassy
سفارت انگلیس افزوده است که این نوع اظهارنظرها باید به تاریخ و گذشته افغانستان سپرده شود.
https://twitter.com/UKinAfghanistan/status/1177147409715085312?s=20
این در حالی است که گلبدین حکمتیار روز گذشته در یک گردهمایی انتخاباتی در کابل گفت: “مارا از آمدن مان پشیمان نکنید. ما را از رفتن به انتخابات پشیمان نکنید. ما را وادار به انتخاب راه‌های دیگر نکنید! می‌توانیم، تجربه‌اش را هم داریم. طالبان را هم تبرشان را دسته نکنید تا آن‌ها نگویند که راه ما شایسته‌تر است.”
روز گذشته سفیر آلمان در افغانستان نیز در واکنش به اظهارات گلبدین حکمتیار گفته بود، تهدید صریح با استفاده از خشونت غیرقابل قبول است.
در همین حال گروه طالبان نیز صبح امروز تهدید کرده که در مقابل انتخابات 6 میزان می‌ایستد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان