جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

نامزدان حزب دموکرات امریکا خواستار خروج نیروهای نظامی از افغانستان شدند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

نامزدان حزب دموکرات ریاست جمهوری امریکا پنج شنبه(21 سنبله) در یک برنامه اظهار داشتند که ایالات متحده باید نیروهای خود را از افغانستان خارج کند.
به نقل از تلوزیون ای.بی.سی نیوز، الیزابت وارن، سناتور آمریکایی گفت: “ما باید سربازان خود را به خانه برگردانیم … سپس باید تغییر بزرگی انجام دهیم. ما نمی توانیم از ارتش خود بخواهیم مشكلات را حل كند كه به طور نظامی قابل حل نیست.”
وی خاطرنشان كرد كه حضور نظامی مداوم آمریكا در افغانستان، ارتقاء امنیت ایالات متحده، آسیای مرکزی و كل جهان نیست.

US
برنی ساندرز ، سناتور دیگر نیز با تأکید بر این که او تنها کسی بود، که مخالف عملیات در افغانستان و عراق بود، افزود: واشنگتن نباید بدون درک صحیح 750 میلیون دالر برای نیروهای مسلح خرج کند، که دشمن ایالات متحده است.
جو بایدن، معاون اسبق ریاست جمهوری امریکا نیز قول داد كه سربازان این کشور را از افغانستان به خانه بازگرداند، و خاطرنشان كرد كه وی از افزایش نیرو در این کشور حمایت نکرده است.
ایالات متحده و متحدانش در سال 2001 پس از حملات 11 سپتامبر توسط گروه تروریستی القاعده، که توسط دولت آن زمان تحت رهبری طالبان حمایت می شد، یک عملیات نظامی وسیع را در افغانستان آغاز کردند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان