جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کشته و زخمی شدن 8 طالب هم‌زمان با سفر حمدالله محب به ولایت غزنی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام‌های محلی در ولایت غزنی می‌گویند که همزمان با سفر حمدالله محب، مشاور امنیت ملی رییس‌جمهور به این ولایت، 8 شورشی طالب کشته و زخمی شده‌اند.

دفتر والی غزنی در یک خبرنامه گفته است، قبل از ظهر امروز پنج‌شنبه(21سنبله) در نتیجه عملیات هوایی و زمینی نیروهای امنیتی در روستای لاغری ولسوالی خواجه عمری ولایت غزنی، 6 شورشی طالب کشته و 2 تن دیگرشان زخمی شدند.

بر اساس این خبرنامه، این عمليات همزمان با سفر حمدالله محب، مشاور امنيت ملى رییس‌جمهور به هدف تدابير امنيتى و سرکوب طالبان در ولایت غزنی انجام شده است.

hamdullah mohib

حمدالله محب امروز در رأس یک هیئت بلندپایه دولتی که در آن رهبری سکتور امنیتی و دفاعی و برخی وزرای کابینه نیز حضور داشتند، به ولسوالی خواجه عمری ولایت غزنی سفر کرد.

دفتر شورای امنیت ملی هدف این سفر را بررسی اوضاع امنیتی در ولایت غزنی خوانده و گفته است که حمدالله محب در غزنی از ایجاد اردوی محلی در هر ولسوالی این ولایت به خصوص ولسوالی‌هایی که زیر تهدید بلند قرار دارند، خبر داده است.

مشاور امنیت ملی در حالی به ولسوالی خواجه عمری سفر کرده که حدود دو ماه قبل نیروهای امنیتی پس از چهار سال توانستند این ولسوالی را از اداره طالبان خارج سازند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان