جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

وزارت داخله: دو ماه دیگر طالبان از بین می‌رود!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سخنگوی وزارت داخله می‌گوید که اگر جنگ کنونی در کشور به همین شکل تا دو ماه دیگر دوام کند، طالبان تا آخرین حد تضعیف شده و از بین می‌رود.

نصرت رحیمی امروز چهارشنبه(20سنبله) در یک نشست خبری در کابل گفت: “بر اساس تلاش نیروهای امنیتی و دفاعی و به ‌ویژه نیروهای خیزش مردمی، صبح امروز ولسوالی کران و منجان دوباره به تصرف دولت درآمده است”.

او افزود، وزارت داخله متعهد است تا از تمام امکانات برای تامین امنیت بهتر انتخابات که یک روند ملی و دموکراتیک است، استفاده کند.

mod

رحیمی خاطرنشان کرد که مسیر پلخمری – مزارشریف به روی ترافیک باز شده و عملیات در ساحه دوشی ولایت بغلان جریان دارد.

به گفته او، طالبان در بغلان سرکوب شده و تاکنون 240 جنگجوی آنان کشته و زخمی شده‌اند. نیروهای امنیتی تلاش‌ دارند تا هرچه زودتر راه عمومی شمال را به روی ترافیک بازگشایی کنند.

سخنگوی وزارت داخله اضافه کرد که در این اواخر در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی با همکاری قوای بین‌المللی در ولایت‌های بغلان، قندزو فراه، تلفات سنگینی به طالبان وارد شده و تلاش‌ها بر این است تا طالبان تا حد آخر تضعیف شوند و دیگر توان حمله را نداشته باشند.

او در مورد ولسوالی‌های سقوط کرده در ولایت تخار افزود: “چون ساحه آسیب‌پذیر بوده، نیروهای امنیتی و دفاعی از ولسوالی‌های ینگی ‌قلعه و درقد تخار عقب‌‌نشینی کرده‌اند و فعلا عملیات در این ولسوالی‌ها جریان دارد”.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان