جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

بانک توسعه آسیایی 25 پروژه جدید را در افغانستان راه‌اندازی می‌کند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ورنر لایپچ، رییس بخش آسیای میانه و غرب آسیای بانک توسعه آسیایی می‌گوید که این بانک با راه‌اندازی 25 پروژه در افغانستان، به میزان سرمایه‌گذاری‌های خود در کشور می‌افزاید.

بر اساس یک خبرنامه ریاست اجرایی حکومت، لایپچ این اظهارات را امروز سه‌شنبه(12سنبله) در دیدار با داکتر عبدالله عبدالله بیان کرده است.

photo_2019-09-03_15-19-43

بر اساس این خبرنامه، رییس بخش آسیای میانه و غرب آسیای بانک توسعه اسیای در این دیدار درباره برنامه‌های این بانک در افغانستان و منطقه گزارش داده، خاطرنشان کرده است که این بانک در بخش ترانسپورت، اعمار زیرساختارها، خط آهن، انتقال انرژی و زراعت در افغانستان به سرمایه‌‌گذاری‌های خود ادامه می‌دهد.

رییس اجرایی حکومت نیز ضمن قدردانی از برنامه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های بزرگ بانک توسعه آسیایی در افغانستان، از طرح‌های جدید این بانک استقبال کرد و از همکاری حکومت برای تطبیق این برنامه‌ها اطمینان داد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان