جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

رئیس‌جمهور غنی: در تأمین امنیت دهه محرم، همکاری مردم مهم است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

محمد اشرف غنی، رئیس‌جمهور عصر امروز شنبه(9 سنبله) طی نشستی با علمای شیعه افغانستان، در خصوص پلان امنیتی دهه محرم صحبت کرد.

در این نشست که در قصر سلام خانه ارگ انجام شد، معاون دوم رئیس‌جمهور، مشاور امنیت ملی، مسئولین نهادهای امنیتی، رئیس شورای سرتاسری علما و شماری از علمای اهل تسنن نیز حضور داشتند.

در این نشست، سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری بر مشارکت، همکاری و همیاری بین دولت و مردم در دهه محرم تاکید کرده، گفت که باید از تندروی و تحریک احساسات مردم جلوگیری گردد تا مراسم محرم در فضای امن و آرامش برگزار شود.

ghani

رئیس‌جمهور غنی نیز در این نشست پس از شنیدن صحبت‌های مسئولین امنیتی و هم‌چنین نمایندگان کمیسیون عالی هماهنگی امنیتی مراسم دینی، شورای عالی تنظیم اموردینی و هم‌چنین شورای علمای شیعه، یک‌بار دیگر ضمن تسلیت به خاطر وفات آیت‌الله محقق کابلی و آیت‌الله محسنی گفت: “ضرورت است که از قیام امام حسین، درس‌های استقامت و پایداری را بیاموزیم”.

وی افزود که ما باید تاریخ اسلام را به صورت اساسی بدانیم و درس‌های لازم از آن بگیریم و قربانی‌های نیروهای امنیتی و دفاعی کشور را نیز ارج بگذاریم.

اشرف غنی ایجاد فضای اخوت، هماهنگی و احترام متقابل از سوی علمای اهل تسنن و تشیع را قابل قدر خوانده، گفت: “ما با دشمن منحوس مواجه هستیم که هیچ‌گونه حد و مرز اخلاقی را مراعات نمی کند، بناء تهدیدات باید نادیده گرفته نشود”.

وی تاکید کرد که باید افراد مخرب، فتنه‌گر و نفاق‌افکن تشخیص شوند و پیشنهادات ارگان‌های امنیتی و دفاعی در خصوص تامین امنیت مراسم عاشورا، تطبیق گردد و همچنان با نیروهای امنیتی و دفاعی به گونه همه‌جانبه همکاری مردمی صورت گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان