جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

ریاست جمهوری: حکومت برای مذاکره با طالبان آماده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

سخنگوی ریاست جمهوری می‌گوید که حکومت برای مذاکره با گروه طالبان آماده است و لیست هیأت مذاکره‌‌کننده آماده شده و منتظر پیشرفت‌های بیشتر در این مرحله اند.

photo_2019-08-22_16-56-40

صدیق صدیقی امروز پنج‌شنبه(31اسد) در یک نشست خبری در کابل گفت: “لیست هیأت مذاکره‌کننده صلح همه ‌شمول است و تلاش شده با جناح‌های مختلف راجع به هر مرحله پروسه صلح مشورت شود”.

او افزود، حکومت افغانستان به‌ گونه قاطع از اکثریت مردم افغانستان نمایندگی می‌کند و به صلحی باورمند است که منافع مردم در آن حفظ شود و هیچ آسیبی به نظام جمهوری نرسد.

به گفته صدیقی، افغانستان محور اصلی گفتگوهای صلح بوده و حکومت مشترکا با ایالات متحده کار کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد دور جدید گفتگوهای صلح به پیشرفت‌هایی نایل شود.

سخنگوی رییس‌جمهور گروه داعش را تهدیدی برای امنیت و ثبات کشور خواند و تاکید کرد، افغانستان در مشارکت با همکاران بین‌المللی خود در مقابل داعش و دیگر گروه‌های تروریستی می‌‌جنگد و یک‌جا با ایالات متحده و ناتو در راستای از بین بردن لانه‌های داعش کار می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان