جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

تدابیر جدید کمیسیون انتخابات برای جلوگیری از تقلب در انتخابات ۶ میزان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

کمیسیون مستقل انتخابات می‌گوید برای جلوگیری از تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 6 میزان، تدابیر جدیدی اتخاذ کرده است.

photo_2019-08-20_17-16-24

حوا علم نورستانی، رئیس کمیسیون مستقل انتخابات امروز سه‌شنبه(29 اسد) در یک نشست خبری در کابل گفت: “امروز خواستیم به مردم شریف خویش اطمینان بدهیم که کمیسیون مستقل انتخابات انشاالله آمادگی برگزاری انتخابات شفاف را در ۶ میزان دارد. انتقالات مواد، استخدام و آموزش کارمندان جریان دارد و در حال تکمیل شدن است.”

مولانا محمد عبدالله، کمیشنر این کمیسیون نیز در این نشست از تدابیر ضد تقلب در سه لایحه رای‌دهی، شمارش آرا، تفتیش و ابطال آراخبر داد و گفت: ۴۰۰ هزار رأی‌دهنده غیر واجد شرایط از فهرست رأی‌دهند‌گان خارج ساخته شده است.

عبدالله افزود، در انتخابات 6 میزان در هر محل رأی‌دهی یک دستگاه بایومتریک در نظر گرفته شده که در آن ۴۰۰ رأی‌دهنده ثبت است و همچنان یک دستگاه اضافی در هر مرکز می‌باشد.

در همین حال بانو ظریفی، کمیشنر کمیسیون انتخابات در پاسخ به یک سوال خبرنگاران گفت: “اخذ تصاویر خانم‌ها هیچ مانع شرعی ندارد، خانم‌ها هنگام اخذ تذکره، پاسپورت، مراسم حج و موارد دیگر عکس می‌گیرند و از جانب فامیل‌های‌شان ممانعت نمی‌شوند. پس مردم شریف کشور برای تطبیق اصل شفافیت، کمیسیون را همکاری نمایند و به خانم‌ها اجازه اخذ تصویر را بدهند.”

قرار است انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به تاریخ 6 میزان سال روان برگزار شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان