جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

مشخصات بیش از 63 هزار کارمند وزارت معارف ثبت بایومتریک شده‌ است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت معارف اعلام کرده که مشخصات بیش از 63 هزار کارمند این وزارت ثبت بایومتریک شده ‌است.

Biometric

این وزارت امروز چهارشنبه(2اسد) با نشر یک خبرنامه گفته است، 24 درصد از کارمندان این وزارت انگشت‌نگاری شده و اطلاعات مرتبط به آنان درج سیستم شده است.

در این خبرنامه آمده است، روند بایومتریک کارمندان وزارت معارف به هدف شناسایی کارمندان خیالی، شفافیت در توزیع معاشات، جلوگیری از فساد اداری و دسترسی به معلومات دقیق شمار معلمان و کارمندان این وزارت، بر اساس تفاهم‌نامه‌ای با کمیسیون اصلاحات اداری وخدمات ملکی راه‌اندازی گردیده است.

به گفته وزارت معارف، از ماه حوت سال 1397 به این سو روند بایومتریک 63 هزار و 660 کارمند این وزارت در ولایات کابل، کنر، لغمان و ننگرهار تکمیل شده و قرار است مرحله بعدی این برنامه، در هماهنگی با کمیسیون اصلاحات اداری، در سایر ولایات تطبیق گردد.

گفتنی است که وزارت معارف در حال حاضر 264 هزار کارمند به شمول 220 هزار معلم دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان