جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

نتیجه 6 ماه تحقیق سازمان ملل: ولی‌عهد عربستان مسئول قتل جمال خاشقجی است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سازمان ملل می‌گوید که باید در پرونده قتل جمال خاشقجی، روزنامه به قتل رسیده عربستانی در ترکیه، گفته که محمد بن سلمان، ولی‌عهد عربستان سعودی و دیگر مقام‌های بلندپایه این کشور مسئول قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار سعودی هستند. بر این اساس، از محمد بن سلمان تحقیق شد.

photo_2019-06-19_19-11-30

به گزارش بی.بی.سی، گزارشگر ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل برای بررسی قتل جمال خاشقجی در گزارشی که امروز چهارشنبه(۲۹ جوزا) منتشر کرد، پیشنهاد داده دارایی‌های شخصی ولی‌عهد عربستان تا زمانی که بی‌گناهی خود را ثابت کند، تحریم شود.

آنیس کالامار گفته است که “نتیجه تحقیقات انجام شده در مورد قتل جمال خاشقجی حاکی از آن است که او قربانی قتل عمد، از پیش برنامه‌ریزی شده و فراقانونی بوده که براساس قوانین بین‌الملل حقوق بشر، دولت عربستان سعودی مسئول آن است.”

این در حالی است که گزارش خانم کالامار، نتیجه شش ماه تحقیقات در مورد قتل این روزنامه‌نگار سعودی در ساختمان کنسولگری این کشور در استانبول ترکیه است. پیشتر، دادستانی سعودی که رسیدگی به این قتل را برعهده دارد، گفته بود که جسد جمال خاشقجی پس از قطعه قطعه شدن به بیرون از سفارت انتقال یافته است. هنوز جسد او یافت نشده است.

خاشقجی روز ۲ اکتوبر سال گذشته میلادی برای دریافت مدارک لازم برای ازدواج مجدد با یک شهروند ترکیه به کنسولگری سعودی در استانبول رفت و پس از آن دیگر دیده نشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان