جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

مسعود: تمدید حکومت وحدت ملی غیرقانونی است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

احمدولی مسعود رییس تیم انتخاباتی وفاق ملی می‌گوید، حکومتی که از دل تقلب، فریب‌کاری و دروغ بیرون شده، تولدش نامشروع، تداومش رنج یک ملت و تمدیدش غیرقانونی است.

Massoud

آقای مسعود که امروز یک‌شنبه(12جوزا) در همایش شورای جمعیت اسلامی افغانستان سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: “حکومتی که نه بر پایه قانون تشکیل شد و نه بر پایه توافقنامه دولت وحدت ملی شکل گرفت، در پنج سال عمر ننگین خود با سیاه‌ترین کارنامه، وقت، انرژی و امید یک‌ ملت را به باد داده است”.

او تاکید کرده که دادگاه عالی باید از لاک حکومتی بیرون شود و من‌حیث یک نهاد مستقل و مسئول در مورد چگونگی تمدید حکومت وضاحت دهد.

مسعود خاطرنشان کرد که اجماع ملی برای بازگشت به قانون به زودی روی صحنه شکل می‌گیرد تا با تعیین سرپرست حکومت در چارچوب نظام، بتواند زمینه‌های انتخابات شفاف و دموکراتیک را به دور از تقلب آماده نماید.

انتقادات تند این نامزد انتخاباتی زمانی حکومت را نشانه می‌گیرد که رحمت‌الله نبیل، یکی دیگر از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری نیز امروز در یک نشست خبری گفت، در حدود چهل دفتر از سوی یکی از نامزدان انتخابات ریاست‌جمهوری ایجاد شده که از پول بیت‌المال برای کمپاین‌های انتخاباتی استفاده می‌کنند و حتا به مردم پول توزیع می‌کنند. او تفسیر ادامه کار حکومت از سوی دادگاه عالی را نادرست خواند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان