جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

محب: دست‌آوردهای بزرگ زنان افغانستان قربانی نخواهد شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مشاور امنیت ملی رییس‌جمهور افغانستان گفته است که دست‌آوردهای بزرگ زنان این کشور طی یک و نیم دهه، در روند صلح قربانی نخواهد شد.

حمدالله محب امروز شنبه(18 حوت) در مراسم گرامی‌داشت از هشتم مارچ، روز جهانی زن در کابل گفت: زنان افغانستان دوشادوش مردان در صفوف نیروهای امنیتی و دفاعی و سایر عرصه‌ها کار می‌کنند و این، توان‌مندی و جرأت آنان را نشان می‌دهد.

محب با تاکید بر این‌که “ما دیگر به عقب برنخواهیم گشت” افزود: دست‌آوردهای بزرگ زنان افغانستان طی یک و نیم دهه قربانی نخواهد شد و حضور زنان در همه عرصه‌ها باید بیشتر گردد.

Hamdullah mohib

وی تصریح کرد که صلح و امنیت، نیاز و خواست اساسی مردم است و باید این زمینه فراهم شود تا زنان افغان بتوانند در فضای آرام و در کنار مردان، به پیشرفت‌های قابل ملاحظه دست یابند.

مشاور امنیت ملی افغانستان اضافه کرد، هنوز هم فرهنگ جنگ وجود دارد و هرکس با زور می‌خواهد خواست‌های خود را بالای مردم تحمیل کند، در حالی که توقع ما از نسل نو این است که دوباره نگذارند ما به جنگ‌ها و مهاجرت برگردیم.

وی با اشاره به مبارزه علیه افراد زورمند، تأکید ورزید که گروه‌ها و افراد مسلح غیرمسوول باید بر اساس پالیسی واحد، قانونمند گردند تا فضای زندگی برای مردم ما به خصوص زنان افغان مصوون‌تر گردد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان